advertise
سنگ کویرات

آموزش سنگ چینی دور باغچه

با فراگیری آموزش سنگ چینی دور باغچه قادر خواهید بود باغ و باغچه خود را به زیباترین شکل بیارایید. ما نیز در این مقاله از وب سایت سنگ کویرات با آموزش سنگ چینی دور باغچه در خدمتتان هستیم. برای ایجاد فضایی زیبا نیاز نیست از متریالی استفاده گردد که قیمت بالایی دارد. بلکه استفاده از مصالح طبیعی جلوه ای بی نظیر به باغ و باغچه شما خواهد بخشید. یکی از مناسب ترین مواد و متریال همیشه در دسترس برای شما جهت تزیین باغچه و مسیر عبور شما در باغ خود استفاده از سنگ جهت محوطه سازی باغ می باشد. استفاده از سنگ ریزه ها، تخته سنگ ها و سنگ های قلوه در فضاهای مختلف باغچه و باغ شما زیبایی خاصی در محوطه سازی باغ با سنگ خواهد داشت. در ادامه این مطلب به آموزش سنگ چینی دور باغچه با سنگ های تزیینی و قلوه سنگ ها و تخته سنگ ها می پردازیم. تخته سنگ ها، سنگ ها و سنگریزه ها مصالح ساختمانی در دسترس و ساده برای آموزش سنگ چینی دور باغچه هستند. فقط مناظر بیابانی نیستند که پر از سنگ هستند. اگر به دنبال روشی برای تزیین باغچه خود می گردید و یا می خواهید آموزش سنگ چینی دور باغچه را فرا بگیرید، می توانید از تخته سنگ ها، سنگ ها و سنگریزه ها کمک بگیرید. در ادامه مقاله آموزش سنگ چینی دور باغچه چندین ایده برای کمک به شما در تزیین باغچه با سنگ ارائه شده اند. با بکارگیری سنگ ریزه ها در باغچه از هدر رفتن آب جلوگیری کنید. این روزها که دمای هوا هر روز بیشتر می شود و هزینه ی آب هم هر روز گرانتر می شود، می توانید با فراگیری آموزش سنگ چینی دور باغچه از هدر رفتن آب جلوگیری کنید. این سنگ ها باعث می شوند آب دوباره به درون خاک برگردد و ریشه ی گیاهان را مرطوب نگه دارد. به همچنین این سنگ ها جلوی نفوذ اشعه ی ماورا بنفش را می گیرند و این گونه از تبخیر آب هم جلوگیری می کنند. با استفاده از سنگ ها، چمن ها را از دیوار فاصله بدهید. ما در آموزش سنگ چینی دور باغچه همیشه تاکید می کنیم که با استفاده از سنگ میان خانه و چمن ها مرزی ایجاد کنید. اینگونه باران به دیوارهای خانه نمی رسد. به همچنین جداسازی فضای سبز از دیوارهای خانه کار چمن زنی را ساده تر می کند.

سنگ کویرات

سنگ کویرات

علاوه بر این در صورت تزیین باغچه با سنگ فضای زیبایی ایجاد می شود که می توانید از آن برای کاشت بوته ها و گل استفاده کنید. سومین توصیه در آموزش سنگ چینی دور باغچه این است که با دیوار سنگی در باغ حاشیه های جذاب خلق کنید. با روش های مختلفی می توانید در اطراف باغچه خود و در امتداد مسیرهای پیاده روی حاشیه ایجاد کنید. ساختن دیوارهای کوتاه از سنگ هایی که روی هم چیده شده اند تا دیواری محکم ایجاد کنند، نه تنها بسیار کاربردی است بلکه چشم انداز باغ را نیز بسیار دل انگیز می کند. چهارمین مورد در آموزش سنگ چینی دور باغچه، محوطه سازی باغچه با سنگ ریزه و دریاچه کوچک می باشد. با استفاده از آب و سنگ ریزه، منظره ای جذاب از یک دریاچه ی کوچک و یا باتلاق در باغچه خود ایجاد کنید. استفاده از سنگ های بزرگتر و بوته های کوچک در باغچه می تواند این تصویر را تکمیل تر کند و همچنین می توانید مرغ ماهیخوار را هم به این دریاچه ی کوچک خود اضافه کنید. شما می توانید از انواع حیوانات و گیاهان برای زیباتر کردن دنیای مینیاتوری خود استفاده کنید. نکته ای که همیشه در آموزش سنگ چینی دور باغچه مطرح می گردد این است که تز خود خلاقیت نشان دهید. آتشدان و صندلی های سنگی فضای باز شما را به حیاط خانه ی فرد فلینستون شبیه می کنند. چه کسی از اینجا نشستن به همراه خانواده و مارشمالو خوردن لذت نمی برد. با تزیین باغچه با سنگ و به کمک آتشدان و صندلی ها می توانید از گوشه های حیاط خود نهایت استفاده را ببرید. مسیر سازی با سنگ های قلوه ای و درشت در باغچه انجام می پذیرد. می توان میان حصار و مسیر پیاده روی مرز ایجاد کرد. همچنین می توان با استفاده از سنگ های بزرگتر یک دیوار حائل ایجاد کرد تا سطح زمین چمن هموار شده و چمن زنی ساده تر شود. با آموزش سنگ چینی دور باغچه دنیای خود را شخصی سازی کنید. هنگامی که حیاط پشتی شیبدار دارید بهترین راه برای مقابله با آن استفاده از سنگ های مسطح و بزرگ برای ساختن دیوار و عقب نگه داشتن خاک است. این سنگ های مسطح وقتی به این روش روی هم چیده می شوند بدون نیاز به سیمان یا ملات، یک دیواره محکم ایجاد می کنند.


نمای خیره کننده ی مسیرهای ساده با استفاده از سنگ بزرگ امکان پذیر است. می توان از سنگ های بزرگ برای ایجاد مسیرهایی ساده با نمایی خیره کننده ی در باغچه استفاده کرد. همچنین می توان یک حوضچه ی کوچک در حاشیه سنگ ها ایجاد کرد و روی آن پل سنگی قرار دارد که از آن به عنوان روش جالبی برای خوش نما کردن حیاط پشتی منزل شما در آموزش سنگ چینی دور باغچه یاد می گردد. آموزش سنگ چینی دور باغچه شامل تزیین ساده باغچه با قلوه سنگ نیز می شود. می توان با چندین روش ساده تزیین باغچه با سنگ را اجرایی کرد. در حقیقت استفاده از تخته سنگ های بزرگ روشی عالی برای جداسازی بخش های وسیعی از فضای باغچه و یا فضای حیاط است. سنگ ها را به صورت نامرتب در فضا پراکنده کنید و چندین سنگ بزرگتر هم در فضاهای باز بگذارید. تزیینات هنری باغچه با تخته سنگ ها یکی از متدهایی است که در آموزش سنگ چینی دور باغچه مورد توجه قرار می گیرد. قرار دادن تخته سنگ ها در بخش های شیبدار باغچه و کنار گیاهان به باغ حس و حالی هنری می بخشد. مزیت دیگر استفاده از این سنگ ها، نگه داشتن خاک سر جای خودش به هنگام بارش باران است. جدا سازی کامل فضای باغچه با ساخت دیوارهای سنگی نمای جالبی به باغچه شما خواهد بخشید. دیوارهای سنگی در بخش های شیبدار می توانند خاک را سر جای خودش نگه دارند و به صاحب خانه هم فضای زیادی برای کاشتن گل و گیاه بدهند. با استفاده از سنگ های سفید و صورتی می توانید مسیر ماشین رو و یا مرزی میان حیاط و خیابان ایجاد کنید. امیدواریم با اجرای آنچه در این مقاله تحت عنوان آموزش سنگ چینی دور باغچه آورده شد، نمایی دوست داشتنی در انتظارتان باشد. برای خرید انواع جدول فانتزی، سنگ قلوه ای، سنگ آبشاری، سنگ تامبل، سنگ لاشه ای، سنگ ورقه ای و سایر نمونه سنگ های تزئینی با وب سایت سنگ کویرات همراه باشید. فروشگاه سنگ کویرات مجموعه ای بی نظیر از انواع سنگ را به شما عزیزان عرضه می کند و این اطمینان را می دهد که بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در انتظار شماست.

سنگ کویرات