advertise
نحوه چسباندن قلوه سنگ به دیوار

نحوه چسباندن قلوه سنگ به دیوار

قلوه سنگ از جمله متریالی است که اگر نحوه ی کار کردن با آن را بلد باشید قادر خواهید بود خلاقیت خود را با آن در زمینه های گوناگونی نمایان کنید. بنابراین تصمیم گرفتیم در این مقاله نحوه چسباندن قلوه سنگ به دیوار را به شما آموزش دهیم. همچنین علاوه بر بیان نحوه چسباندن قلوه سنگ به دیوار ایده های خلاقانه ای در رابطه با استفاده از قلوه سنگ با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. اگر شما نیز مشتاق یادگیری این ایده ها و نحوه ی اجرای آن ها هستید مقاله نحوه چسباندن قلوه سنگ به دیوار را از دست ندهید. لازمه اجرای ایده ‌های خلاقانه با استفاده از سنگ ‌های رودخانه ‌ای، آشنایی با نحوه چسباندن قلوه سنگ به دیوار می باشد. زمانی که به ساحل یا کنار رودخانه ایی می ‌رویم برخی سنگ ‌های زیبا و قشنگ ساحلی را به عنوان یادگاری از سفر خود جمع آوری می ‌کنیم. شما می ‌توانید سنگ ‌های زیبایی که جمع آوری نموده اید را در دکوراسیون منزل خود کاربردی نمایید. برای این امر لازم است با نحوه چسباندن قلوه سنگ به دیوار آشنایی داشته باشید. این سنگ های زیبا و ظریف با شکل های گرد و طبیعی می تواند زینت بخش دکوراسیون منزل ما باشند. می توانید آن ها را در تزئین حمام، اتاق خواب، حیاط خلوت یا تراس و یا هر مکان دیگری استفاده نمایید. از مزایای استفاده از قلوه سنگ در دکوراسیون این است که شما مجبور نیستید برای تهیه آن ها هزینه پرداخت کنید و این سنگ ها نیاز به تعمیر ندارند. در این مقاله ضمن آموزش نحوه چسباندن قلوه سنگ به دیوار شما را با ایده هایی جالب برای استفاده از سنگ های رودخانه ایی در دکوراسیون آشنا می کنیم. اولین مورد ساخت پادری با سنگ های زیبای رودخانه ایی است. جهت این کار بر روی لاستیک پادری سنگ ها را بچینید و پادری جالبی با بافت سنگ درست کنید. بدین ترتیب در زمستان یخ ها و برف هایی که از کفش شما ذوب می شود از لابلای سنگ ها پایین می رود و کفش تمیز می ماند. درست است که موضوع اصلی این مقاله نحوه چسباندن قلوه سنگ به دیوار است ولی یادگیری درست کردن پادری ارزان قیمت با سنگ نیز خالی از لطف نمی باشد.

سنگ کویرات

سنگ کویرات

بر روی تکه ایی موکت یا پادری قدیمی که دیگر قابل استفاده نیست قلوه سنگ هایی در اندازه های مختلف را بچسبانید و یک پادری خاص و متفاوت درست کنید. این پادری برای مکان هایی که نیاز نیست مدت زمان طولانی روی آن بایستید مناسب است. مثلا این پادری برای جلوی سینک ظرفشویی آشپزخانه مناسب نیست ولی برای جلو حمام بسیار مناسب می باشد. سنگ های کوچک رودخانه ایی در دکوراسیون داخلی می توانند بسیار تاثیرگذار باشند. با استفاده از سنگ های رودخانه ایی و سنگ های زیبایی که در رنگ های مختلف در دسترس دارید می توانید قسمتی از دیوار خود را پوشش دهید و با هزینه ی بسیار کم بافتی متفاوت بر دیوار ایجاد نمایید. لازمه ی این امر دانستن نحوه چسباندن قلوه سنگ به دیوار می باشد. تزئین گلدان با سنگ نیز یکی دیگر از موارد استفاده از قلوه سنگ است. می توان به وسیله ی این سنگ های زیبا گلدان گل را زیبا نمود. تنها کافیست با دقت و حوصله این سنگ ها را بر دیواره گلدان به شکلی منظم بچسبانید. نحوه چسباندن قلوه سنگ بر دیواره گلدان مشابه با نحوه چسباندن قلوه سنگ به دیوار می باشد. طراحی دکوراسیون حمام به وسیله ی دیوار سنگ چین یکی دیگر از نمودهای استفاده از قلوه سنگ است. دیوار های سنگ چین شده در دکوراسیون داخلی طرفدار زیادی دارد. شما نیز می توانید با هزینه بسیار ناچیز این تکنیک را در نقاط مختلف منزل خود از جمله قاب آینه در حمام استفاده نمایید. تنها کافی است به خوبی از نحوه چسباندن قلوه سنگ به دیوار آگاهی داشته باشید. از دکوراسیون شومینه با قلوه سنگ نباید غافل شد. با استفاده از سنگ های بزرگتر می توانید دیوار ویلا یا منزل خود را تزئین نمایید. در این تکنیک نحوه چیدمان سنگ ها در کنار یکدیگر اهمیت زیادی در زیبایی دیوار دارد. در حقیقت نحوه چسباندن قلوه سنگ به دیوار مهارت خاص خود را می طلبد که به مرور زمان حاصل خواهد شد. زیر لیوانی و زیر بشقابی سنگی از دیگر آیتم های جذابی هستند که می توان با قلوه سنگ های زیبا ساخت. به وسیله ی این سنگ های زیبا می توانید زیر لیوانی و زیر بشقابی های جالبی برای آشپزخانه خود درست کنید. تنها کافیست کمی خلاقیت در چیدمان سنگ های رودخانه ایی کنار یکدیگر داشته باشید. شاید ساخت پایه آباژور سنگی به فکر شما نیز خطور کرده باشد.


به وسیله سنگ هایی در ابعاد بزرگتر می توانید پایه آباژور سنگی درست کنید و نمادی از طبیعت را در منزل خود داشته باشد. درست کردن جاشمعی دیواری با سنگ نیز از مواردی است که جذابیت زیادی به منزل شما می بخشد. با صرف کمی دقت و ظرافت در کار می توان جاشمعی های زیبایی با استفاده از سنگ های رنگارنگ درست کرد. جاشمعی های خاص و منحصر بفردی که مخصوص منزل خودتان است. کفپوش حیاط با سنگ های ریز رودخانه ایی قابل ساخت می باشد. سنگ ریزه های کوچک رودخانه ایی برای پوشاندن کف حیاط خلوت یا حیاط کاربرد فراوانی دارند. بهتر است قسمت هایی از کف را به وسیله ی سیمان جهت عبور و مرور راحت تر سیمان کنید و بقیه ی فضا را با سنگ ها بپوشانید تا جلوه ی زیبایی داشته باشد و قدم زدن در حیاط آسان تر باشد. با یادگیری نحوه چسباندن قلوه سنگ به دیوار از سنگ های درشت تر برای تزئینات سنگی زیبا در بالکن استفاده کنید. به عنوان آخرین ایده کفپوش سنگی حمام فضای باز را به شما معرفی می کنیم. برای منازلی که در حیاط خود و در فضای باز حمام دارند توصیه می کنیم کف حمام خود را به وسیله سنگ های رودخانه ایی بپوشانند. به این ترتیب آب از بالای سنگ ها پایین می رود و پاها تمیز می ماند. مقاله نحوه چسباندن قلوه سنگ به دیوار نیز به اتمام رسید. برای اجرای ایده های خلاقانه ای که در این مقاله خدمتتان بیان شد می توانید انواع قلوه سنگ را از فروشگاه سنگ کویرات خریداری نمایید. در قسمت منو وب سایت سنگ کویرات می توانید مشاهده فرمایید که انواع سنگ قلوه ای رودخانه ای و تزیینی که خود شامل سنگ قلوه ای تزیینی سفید، سنگ قلوه ای تزیینی پرتقالی، سنگ قلوه ای تزیینی قهوه ای، سنگ قلوه ای تزیینی مشکی، سنگ قلوه ای تزیینی سبز و سنگ قلوه ای تزیینی زرد می باشد، برای خریداری موجود هستند. تنها کافیست محصول مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه نمایید. در حین تکمیل پروسه خرید نیز اگر با مشکلی روبه رو گشتید کافی است با پشتیبانی مجموعه سنگ کویرات تماس حاصل نمایید. پشتیبانان وب سایت شما را به خوبی راهنمایی خواهند نمود.

سنگ کویرات