advertise
سنگ کویرات

اجرای سنگ کف پارکینگ

سنگ یکی از مصالح پرکاربردی است که می تواند در تمامی اماکن مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله برای طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی می توان این متریال را به کار برد. اجرای سنگ کف پارکینگ یکی از نمونه های کاربرد سنگ برای نمای خارجی می باشد. اما اجرای سنگ کف پارکینگ چگونه انجام می پذیرد. سنگ کف پارکینگ نمونه ‌های استفاده از سنگ‌ های ساختمانی در دکوراسیون خارجی را در بر دارد. در هنگام اجرای سنگ کف پارکینگ علاوه بر زیبایی سنگ‌های تزئینی باید از نظر استقامت همطراز سنگ‌های نما و سنگ حیاط باشد. بنابراین سنگ کف پارکینگ باید خصوصیات ظاهری به همراه مقاومت بالا را در کنار هم داشته باشد. اجرای سنگ کف پارکینگ به همراه انتخاب بهترین سنگ برای پارکینگ با بررسی ویژگی ‌های کابردی و ساختاری انواع سنگ ساختمانی قابل انجام است. تردد خودرو، شستشوی مداوم کف و قرار گرفتن در معرض آلودگی ‌های محیطی اجرای سنگ کف پارکینگ را با حساسیت‌های خاصی مواجه کرده است. مدل سنگ کف پارکینگ، طرح سنگ کف پارکینگ در کنار جنس کف پارکینگ برای هماهنگی دکوراسیون این قسمت با دیگر مکان‌های ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است. بهترین مصالح برای اجرای سنگ کف پارکینگ در حالت ابتدایی انتخاب نوع سنگ که می ‌تواند سنگ تراورتن برای کف پارکینگ یا سنگ هرسین کف پارکینگ باشد، را شامل می ‌شود. با معرفی ساختار سنگ کف پارکینگ استاندارد در این مطلب سعی داریم شما را با بهترین سنگ برای کف پارکینگ و نحوه اجرای سنگ کف پارکینگ آشنا کنیم. سنگ کف پارکینگ در دسته بندی سنگ‌ های ساختمانی از ویژگی ظاهری مناسب و مقاوم و دوام بالایی برخوردار است. همانند دیگر سنگ‌ ها شیوه اجرای سنگ کف پارکینگ در انتخاب جنس، مدل و رنگ این سنگ تاثیر مستقیم دارد. در واقع سنگ تزئینی به کار رفته در کف پذیرایی برای اجرای سنگ کف پارکینگ مناسب نبوده و علاوه بر زیبایی، کاربرد و دوام سنگ‌ های تهیه شده برای نما و کف حیاط در این نمونه کف پوش ضرورت دارد.

سنگ کویرات

سنگ کویرات

از بارزترین نشانه ‌های سنگ کف پارکینک می ‌توان به مقاومت بالا در برابر اکسایش مواد اسیدی و شوینده، مقاومت سایشی و ضربه، دوام بالا در برابر سرما و یخبندان و موارد این چنینی می‌ باشد. بهترین گزینه برای اجرای سنگ کف پارکینگ را در ادامه بررسی خواهیم نمود. سنگ کف پارکینگ بر اساس محل نصب به دو دسته قابل مشاهده و پنهان از دید تقسیم بندی می ‌شود. اجرای سنگ کف پارکینگ در ساختمان‌ هایی که ورودی آن ها مشرف به پارکینگ بوده به اندازه دوام آن ها اهمیت دارد. نمونه اجرای سنگ کف پارکینگ در وب سایت سنگ کویرات قبل مشاهده می باشد. توجه به نمای سنگ مناسب پارکینگ در بناها نامبرده به اندازه طراحی و زیبای کف و دیواره ساختمان در نظر بیننده تاثیر گذار است. اجرای سنگ کف پارکینگ چه ویژگی‌هایی را می طلبد. سنگ کف پارکینگ همانند مدل ‌های مختلف سنگ در ساختمان وابسته به نوع استفاده‌ شان با ویژگی‌های ساختاری و ظاهری خاصی همراه هستند. پیش از اجرای سنگ کف پارکینگ باید به چند نکته توجه نماییم. مقاومت زیاد در برابر ضربه و سایش، مقاومت بالا در برابر سرما و یخبندان، جذب ناچیز آب و رطوبت، میزان ضخامت سنگ کف پارکینگ، عدم جذب کثیفی و آلودگی‌های ناشی از تردد و نگهداری خودرو، نوع فرآوری سطح سنگ پارکنیگ، ابعاد و مدل سنگ کف پارکینگ و در نهایت رنگ سنگ کف پارکینگ از ویژگی‌های بارز سنگ مناسب برای اجرای سنگ کف پارکینگ است. هنگام اجرای سنگ کف پارکینگ برای مجتمع باید به مدل های گوناگون آن توجه نمود. در ادامه نوشتار به توضیحات مختصری درباره اصلی ترین ویژگی‌های سنگ کف پارکینگ اشاره خواهیم داشت. طرح و مدل سنگ برای اجرای سنگ کف پارکینگ بسیار حائز اهمیت می باشد. طرح و مدل سنگ ‌های به کار رفته اجرای سنگ کف پارکینگ وابسته به موقعیت مکانی آن در ساختمان متنوع می ‌باشد. طرح و مدل اجرای سنگ کف پارکینگ هماهنگ با دیگر قسمت ‌های ساختمان مانند کف حیاط برای نمونه پارکینگ‌های مشرف به درب ورودی و حیاط بسیار مناسب است. شسته شدن مداوم کف پارکینگ، تماس زیاد آب و رطوبت با کف از دلایل استفاده از سنگ‌ های صیقل نشده در اجرای سنگ کف پارکینگ است.


اجرای سنگ کف پارکینگ از نوع لاشه، سنگ‌ های تیشه‌ ای و نیمه صیقلی برای جلوگیری از لیز خوردن و آسیب دیدگی در سطح پارکینگ بهترین پیشنهاد می ‌باشد. اجرای سنگ کف پارکینگ با سنگ فراوری شده نیز انجام می پذیرد. بنابراین بهترین نوع فراوری سنگ پارکینگ با کمترین درصد صیقل خوردگی و تراشکاری و همین طور زبری سطح برای ایجاد اصطکاک در کف پارکینگ می ‌باشد. هر چه ابعاد سنگ کف پارکینگ بیشتر باشد، زیبایی ظاهری اجرای سنگ کف پارکینگ در محیط چشمگیر تر خواهد بود. علاوه بر این ابعاد بالای سنگ کف پارکینگ با قیمت بیشتری برای خرید و اجرا همراه است. برای پارکینگ‌ های مشرف به درب ورودی استفاده از سنگ‌های با ابعاد بالا مناسب تر می ‌باشد. اما در پارکینگ‌ های خارج از دید می ‌توانید از اندازه‌ های کوچک تر با قیمت مناسب تر استفاده کنید. پر کاربرد ترین ابعاد سنگ برای اجرای سنگ کف پارکینگ چهل در چهل، پنجاه در پنجاه و شصت در شصت می‌باشد به نظر شما بهترین سنگ برای اجرای سنگ کف پارکینگ کدام است. سنگ تراورتن برای کف پارکینگ، سنگ هرسین کف پارکینگ و سنگ گرانیت و کریستال مناسب ترین نمونه‌ های سنگ ساختمانی برای اجرای سنگ کف پارکینگ است. علاوه بر آن می ‌توان به نوع‌ های کاربردی سنگ مرمریت برای اجرای سنگ کف پارکینگ نیز اشاره داشت. مقاومت بالای این سنگ ‌ها در برابر ضربه، سایش و تفاوت ‌های آب و هوایی دلیل مناسب بودن آن ها برای اجرای سنگ کف پارکینگ است. بنابراین برای اجرای سنگ کف پارکینگ باید سنگ های مناسبی را انتخاب نماییم. کادر تخصصی سنگ کویرات قادرند شما را به بهترین نحو در این زمینه راهنمایی نمایند. برای دریافت مشاوره و خرید بهترین انواع سنگ برای اجرای سنگ کف پارکینگ با شماره های قرار گرفته در وب سایت تماس حاصل نمایید.

سنگ کویرات