advertise
سنگ کویرات

نصب و اجرای سنگ قلوه ای

همانطور که می دانید سنگ های قلوه ای از جمله سنگ هایی طبیعی می باشد که دستخوش تغییراتی قرار می گیرد. نصب و اجرای سنگ قلوه ای به گونه ای می باشد که در فضای به کار رفته شده زیبایی و جذابیت خاصی می بخشد. کاربرد و موارد استفاده از سنگ های قلوه ای به گونه ای می باشد که با کمترین هزینه بیشترین استفاده را می توانید از نصب و اجرای سنگ قلوه ای داشته باشید. از آنجایی که برخی از افراد در مورد نصب و اجرای سنگ قلوه ای اطلاعاتی در دست ندارد، به همین منظور تیم پشتیبانی ما تلاش خود را کرده اند تا اطلاعات کامل و دقیقی در این باره به شما عزیزان ارائه دهند. ابتدا به ساکن قبل از هر بحثی در باره ی نصب و اجرای سنگ قلوه ای مروری در مورد اینکه سنگ قلوه ای چیست، چه کاربرد هایی دارد و.... می پردازیم. سنگ های قلوه ای یا همان سنگ های رودخانه ای هستند که از فرسایش با سایر سنگ ها به وجود می آیند. اما به دلیل ممنوعیت برداشت سنگ قلوه ای رودخانه ها و کف دریا ها به صورت میکانیکی تولید آن ها انجام می شود. به همین منظور در اندازه ها و رنگ های مختلفی به بازار عرضه می شود. کیفیت و میزان مقاومت آن ها از معدن هایی که استخراج می شود، تعیین می شود. این بدان معنی می باشد، سنگ های برخی از معادن از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار نمی باشد. با مرور زمان و در اثر عوامل محیطی سطح صاف و صیقلی بودن خود را از دست می دهد. نصب و اجرای سنگ قلوه ای به گونه ای می باشد که در طراحی انواع فضا های داخلی و خارجی مورد استقاده قرار می گیرد. یکی از موارد نصب و اجرای سنگ قلوه ای در محوطه سازی می باشد که به عبارتی می توان گفت مهم ترین کارایی را در این فضا ها ایجاد می کند. لازم به ذکر است اجرای محوطه سازی با نصب و اجرای سنگ قلوه ای، این سنگ ها به دلیل غلتیدن در رودخانه دارای سطح به طور تقریبی گرد و صیقلی می شوند.

سنگ کویرات

سنگ کویرات

از این جهت می توان از این سنگ ها در نمای ساختمان ها استفاده کرد. به همین منظور برای نصب و اجرای سنگ قلوه ای در نظر داشته باشید، این سنگ ها را با ملات ماسه سیمان بر سطح دیوار آجری یا بتنی طوری نصب می کنند که قلوه سنگ ها، جلوه خاصی به نما می دهد. علاوه بر نما سازی در کف سازی نیز کاربرد دارد. نصب و اجرای سنگ قلوه ای در کف به منظور مشخص کردن مسیر پیاده روی باعث می شود تا زیبایی فضای مور استفاده رو دو برابر کند. تنوع و گستردگی در رنگ ها و اندازه های مختلف سنگ های رودخانه ای موجب شده است که در نصب و اجرای سنگ قلوه ای فضا سازی و محوطه سازی از این خصوصیت بهره می برند. نصب و اجرای سنگ قلوه ای در کف سازی یا دیوار چینی مزیت های بسیار زیادی دارد. از جمله مزیت نصب و اجرای سنگ قلوه ای در کف سازی سبب کاهش هزیته های کاشت چمن و از طرف دیگر، موجب کاهش مصرف آب می گردد. زیرا باعث می شود تا رطوبت خاک حفظ گردد. به همین منظور، امروزه در بسیاری از مکان ها به خصوص در چمن های طبیعی باغ ها، نصب و اجرایسنگ قلوه ای بسیار کاربرد دارد. زیرا همانطور که مستحضر هستید این کار هم باعث زیبایی و هم کاهش هزینه ها در آبیاری محیط می شود.


علاوه بر این موارد که ذکر شد نصب و اجرای سنگ قلوه ای در باغ ها و فضا های سبز، باعث می شود تا این سنگ ها تا ابد در آنجا باقی بمانند و همچنین نیازی به نگهداری و یا تعویض آن ها نیست. شما برای نصب و اجرای سنگ قلوه ای نیاز به دانش و تخصص زیادی نمی باشید. تنها با ایده ها و خلاقیت کوچک می توانید بهترین فضا را برای خود داشته باشید. لازم به ذکر است که امروزه با توجه به مقاومت و کارایی آن ها، نصب و اجرای سنگ قلوه ای بسیار گسترده شده است. به این صورت که جهت ساخت صنایع دستی متنوع، کیف پول، تزیین داخل آکواریوم، گلدان های تزئینی و لوازم دکوری مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. همچنین بسیاری از مغازه داران و گل فروشی ها، از سنگ رودخانه ای جهت تزئین درختان اطراف محل کار بهره مند می شوند. یکی دیگر از موارد نصب و اجرای سنگ قلوه ای در ساخت گابیون ها می باشد. شاید برای شما این سوال پیش بیایید که گابیون چیست، برای یافتن پاسخ پرسش خود تا پایان مقاله با ما همراه باشید. به عبارتی می توان گفت گابیون یکی از مصالح ساختمانی بسیار پرکاربرد به شمار می رود که در صنعت ساخت و ساز طرفداران زیادی پیدا کرده است. به اصطلاح گابیون یک واژه ایتالیایی و به معنای قفس می باشد اما در ایران به قفس توری مانند، که با انواع سنگ ها پر شده باشد، شهرت دارد. دانستن این نکته جالب است که در گذشته از گابیون ها جهت جلوگیری از سیل و خسارات وارده به مناطق مسکونی استفاده می کردند. به عبارتی وجود سنگ های به هم پیوسته مانع پیشروی آب و طغیان آن به خارج از رودخانه می گردید. به همین منظور در ساخت گابیون از توری های فلزی و گاها گالوانیزه استفاده می شود. توری ها را به وسیله ستون هایی به شکل قفس در می آورند و درون قفس ها را از انواع سنگ های قلوه ای پر می کنند.

سنگ کویرات

سنگ کویرات

در نصب و اجرای سنگ قلوه ای، سنگ قلوه سفید یکی از پرمصرف ترین نوع سنگ ها به شما رمی رود. به همین ترتیب، بسیاری از مکان های تجاری و هتل ها و ویلا ها از این نوع سنگ جهت نصب و اجرای سنگ قلوه ای تزئینی در نمای داخلی و خارجی خود استفاده می کنند. همچنین ترکیب قلوه مشکی، در کنار نصب و اجرای سنگ قلوه ای سفید به صورت تخصصی، نمای فوق العاده زیبایی به محیط می بخشد. البته در نظر داشته باشید سنگ قلوه سفید در بین سنگ های رودخانه ای، بیشترین طرفدار و حجم فروش را به خود اختصاص داده است. به همین منظور می توانید برای نصب و اجرای سنگ قلوه ای سفید و سایر رنگ های سنگ قلوه ای به فروشگاه سنگ کویرات مراجعه نمایید و خرید آن ها را انجام دهید. کارشناسان ما در خدمت شما عزیزان و بزرگواران می باشد تا شما در امر نصب و اجرای سنگ قلوه ای راهنمایی سازند و ایده های ناب و جدید خود را به شما ارائه دهند. بنابراین کافیست از طریق شماره های ثبت شده در فروشگاه سنگ کویرات با کارشناسان ارتباط برقرار کنید و از خدمات ویژه ی ما بهره مند شوید. فروشگاه سنگ کویرات این امکان را برای شما به وجود آورده است که انواع سنگ های رودخانه ای را در جهت نصب و اجرای سنگ قلوه ای به صورت یکجا داشته باشید تا با مقایسه و بررسی کردن آن ها بتوانید خرید خود را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید. ارسال محصولات خریداری شده بعد از ثبت سفارش شما انجام می گیرد. نکته ی آخر اینکه تمامی مصالح ساختمانی از جمله سنگ های قلوه ای از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار می باشد. از این رو با اطمینان خاطر نسبت به خرید انواع سنگ ها اقدام نمایید.