advertise
سنگ کویرات

ساخت باربیکیو با قلوه سنگ

آیا شما به ساخت فضایی مخصوص کباب کردن و آتش درست کردن کرده اید، به نظر شما برای ساخت چنین مکان هایی به چه المان هایی نیاز دارید. به همین منظور، تا به حال اسم باربیکیو به گوش شما خورده است. در واقع باربیکیو همانند گریل کردن، کباب کردن، ذغالی کردن و.... یا به عبارتی نوعی روش پخت و پز برای گوشت ها و کباب ها به شمار می رود و برخی هم باربیکیو را نوعی روند پخت غذا می دانند. در زمان های قدیم با گذاشتن سنگ هایی در دو طرف و قرار دادن هیزم هایی در آن، آتشی بر پا می کردند و در کنار آن برای خود چای ذغالی و کابی درست می کردند. امروزه با توجه به مدرن شدن و نبود سنگ و آجر در هر مکانی به خصوص در آپارتمان ها، نمی توان به راحتی مکانی در جهت درست کردن آتش برای خود درست کرد. این نکته را در نظر داشته باشید که برخی از مدل های باربیکیو خود دارای سیستمی هستند که با استفاده از آن آتش به راحتی روشن می شود. اما برخی از مدل های دستی آن برای روشن کردن آتش نیاز به زغال و مواد آتش زا است. بدون شک طراحی و ساخت یک باربیکیو با قلوه سنگ می تواند ایده ای متفاوت و لذت بخش باشد. اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که به ساخت باربیکیو با قلوه سنگ علاقمند هستید در این مقاله کارشناسان ما آن چه که در جهت ساخت آن لازم است را برای شما در میان خواهیم گذاشت. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. به عبارتی می توان گفت یکی از بهترین روش ‌ها برای پخت انواع غذا ها مخصوصا گوشت ‌ها، باربیکیو می باشد. باربیکیو ها بر اساس سوختی که مصرف می کنند، از انواع متفاوتی برخوردار هستند که از جمله انواع باربیکیو می توان به باربیکیو ذغالی ، باربیکیو گازی، باربیکیو سنگی، باربیکیو آپارتمانی و.... اشاره کرد. ساخت باربیکیو با قلوه سنگ برای شما مورد بررسی قرار می دهند.

سنگ کویرات

سنگ کویرات

ساخت باربیکیو با قلوه سنگ یکی از ایده های جالب برای باربیکیو در منزل یا باغ شما می باشد. همانگونه که می دانید قلوه سنگ ها از جمله سنگ های طبیعی می باشد که از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. ساخت باربیکیو با قلوه سنگ دارای مزیت هایی می باشد که در اینجا برای شما بازگو خواهیم کرد. پخت گوشت به روش ساخت باربیکیو با قلوه سنگ باعث می شود تا گوشت کاملا خشک نشود و حالت آبداری پیدا کند. پخت گوشت با ساخت باربیکیو با قلوه سنگ به گونه ای می باشد که تا گوشت شما طعم دودی جذابی پیدا کند که طرفداران بسیار زیادی هم دارند. با استفاده از ساخت باربیکیو با قلوه سنگ شما می توانید علاوه بر پخت زیبایی خاصی را برای محیط خود به ارمغان بیاورید ساخت باربیکیو با قلوه سنگ با توجه به ظاهر جذابی که دارند مورد توجه کاربران در کشور های مختلف قرار گرفته و امروزه شاهد استفاده بیش از حد از این نوع کباب‌پز ها هستیم. .در کنار ساخت باربیکیو با قلوه سنگ در نظر داشته باشید که طرح های مختلفی را می توان برای این کار پیاده کرد. ساخت باربیکیو با قلوه سنگ به صورت گابیونی مدلی از از باربیکیو های سنگی به شمار می رود. به عبارتی گابیون ها نوعی سبد های توری هستند که درون آن ها پر از قلوه سنگ های رنگی در اندازه های مختلف و یا در یک سایز با توجه به سلیقه و نظر فرد است. لازم به ذکر است که ساخت باربیکیو با قلوه سنگ ظاهر بسیار متفاوت تری را برای حیاط منزل شما ایجاد می کنند و جلوه بسیار زیبایی دارند. همانطور که می دانید این نوع کباب پز ها به گونه ای ساخته شده اند که یک محفظه ای در داخل دیوار آجری مانندی قرار می گیرد و همین عامل باعث می شود تا گرد و غبار و دود حاصل از سوختن کباب ها در همین محفظه آجری و به دام بیافتد. ساخت باربیکیو با قلوه سنگ را می توان در انواع فضا ها ایجاد کرد، حتی در بالکن ها و یا حیاط خلوت منزل خود می توانید به راحتی ساخت باربیکیو با قلوه سنگ را ایجاد کنید.


قلوه سنگ ها دارای قیمت های پایینی می باشد، به همین منظور می توانید با کمترین هزینه ها ساخت باربیکیو با قلوه سنگ را انجام دهید. لازم به ذکر است که بدانید اولین نکته ای که باید برای ساخت باربیکیو با قلوه سنگ در مورد آن تصمیمی گیری کنید، انتخاب مکان مناسب برای ساخت باربیکیو می باشد. به عبارتی مکان مناسب جهت ساخت باربیکیو با قلوه سنگ باید به گونه ای باشد که تمام موارد ایمنی در آن رعایت شده باشد. برای مثال مکانی که برای انجام این کار انتخاب می کنید باید با فضای نشیمن فاصله مناسب داشته باشد. هم چنین بهتر است از ساخت باربیکیو با قلوه سنگ در کنار درختان و گیاهان خودداری کرد تا از بروز هرگونه مشکل جلوگیری به عمل آید. در ساخت باربیکیو با قلوه سنگ توجه داشته باشید از آنجایی که از قسمت های مختلف ساخته شده اند و انواع سنگی این المان نیز از این قاعده مستثنی نیست. در ابتدا از یک لایه سنگ صاف به عنوان لایه اولیه و پایه در محل مورد نظر استفاده کنید. در ساخت باربیکیو با قلوه سنگ برای تثبیت سنگ در محل مورد نظر باید از ملات استفاده کنید. در مرحله آخر ساخت باربیکیو با قلوه سنگ و قبل از استفاده از آن بهتر است با یک متخصص مشورت کرده و از یک سیلر مناسب سنگ بر روی آن استفاده کنید. انجام ساخت باربیکیو با قلوه سنگ می تواند به بالا بردن مقاومت سنگ و حفظ رنگ و بافت آن کمک کند. هم چنین قبل از استفاده از آن از دو لبه فلزی بر روی سنگ استفاده کرده و صفحه گریل را بر روی آن نصب نمایید. در انتخاب مصالح در ساخت باربیکیو با قلوه سنگ باید دقت داشته باشید که از نمونه های با دوام و با کیفیت استفاده نمایید.

سنگ کویرات

سنگ کویرات

چرا که این متریال در معرض حرارت بالا قرار می گیرند و ساختار آن ها باید به گونه ای باشد که بتوانند ویژگی های خود را حفظ کنند. در واقع می توان گفت، سنگ قلوه ای مناسب از انواع متریال هایی است که می توان به این منظور مورد استفاده قرار داد. بنابراین باید از یک منبع معتبر برای تامین سنگ ها در جهت ساخت باربیکیو با قلوه سنگ انتخاب نمایید. با این وجود فروشگاه سنگ کویرات بهترین گزینه برای خرید انواع سنگ های قلوه ای می باشد. فروشگاه سنگ کویرات توانسته است تمامی نمونه های سنگ قلوه ای که برای ساخت باربیکیو با قلوه سنگ نیاز باشد، به صورت یکجا داشته باشد. از این رو با یک بررسی کوتاه در انواع سنگ های قلوه ای می توانید بهترین خرید را داشته باشید. البته در نظر داشته باشید که سنگ ها برای ساخت باربیکیو با قلوه سنگ به گونه ای می باشد که بتوانند در هر شرایطی گرما و حرارت را بدون از دست دادن شکل و ظاهر خود، تحمل کنند. به عبارتی درجه مقاومت سنگ های رودخانه ای برای ساخت باربیکیو با قلوه سنگ بسیار بالا می باشد. در صورتی که نیاز به مشاوره در جهت خرید سنگ های قلوه ای داشته باشید می توانید از طریق شماره های ثبت شده با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و از خدمات مشاوره ای ما بهره مند شوید.