advertise
سنگ کویرات

سنگ مالون اصفهان

در این مقاله قصد این است که در مورد سنگ مالون اصفهان یا به عبارتی مروری در انواع سنگ های طبیعی و نکات مربوط به خرید سنگ مالون اصفهان برای شما مطالبی را ارائه دهیم. شاید برای شما این سوال پیش بیایید که سنگ مالون اصفهان به چه معنا می باشد. به همین منظور کارشناسان ما گرد هم آمده اند تا مطالبی را در این راستا برای شما عنوان کنند. ابتدا به ساکن می توان گفت استفاده از انواع مختلف سنگ در صنعت ساختمان سازی نه تنها باعث زیبا شدن نمای سازه، بلکه با انتخاب درست می‌ تواند به عنوان بهترین گزینه مصالح ساخت و سازی باشد. همانطور که می دانید سنگ ها به دلیل مقاومت و پایداری در برابر عوامل مختلف در ساختمان سازی به وفور مورد استفاده قرار می گیرند. از طرفی با گذشت زمان و مکانیسم شده تجهیزات، در عصر حاضر این امر سبب شده اس تا عملیات استخراج سنگ و در عین حال استفاده از آن در حال گسترش باشد. به همین منظور سنگ مالون اصفهان در مکان های مختلف ساختمان بهترین گزینه به شمار می رود. سنگ مالون اصفهان در فروشگاه سنگ کویرات در صنعت ساختمان سازی حرف اول را می زود. به عبارتی برخی ای کاربرد های سنگ مالون در اصفهان را برای شما بیان خواهیم کرد. پوشش دیواره های داخلی ساختمان از جمله مواردی می باشد که سنگ مالون اصفهان نقش به سزایی در آنجا ایفا می کند. جالب است بدانید که استفاده از سنگ مالون اصفهان برای دیوار داخلی ساختمان ظاهری بسیار باشکوه و خنک به آن می بخشد. عموما دیده شده است در این راستا از سنگ هایی با ظاهر خاص و زیبا استفاده می شود، علاوه بر آن تخلخل آن کم باشد تا در اثر شست و شو با مواد شوینده آسیب نبیند و مقاومت آن کم نشود. درواقع مصارف سنگ مالون اصفهان در پوشش داخلی شامل پوشش دیوار حمام و سرویس بهداشتی، ساختمان های اداری، فروشگاه ها، سالن های غذاخوری و هر مکان در دیدی می باشد.

سنگ کویرات

سنگ کویرات

نماکاری ساختمان ها با سنگ مالون اصفهان از دیگر موارد کاربرد این سنگ به شمار می آید. در واقع می توان گفت که یکی دیگر از موارد استفاده از سنگ مالون اصفهان، نماکاری ساختمان است. همان طور که مستحضر می باشید در راستای پیاده سازی نمای ساختمان از سنگ های بادوام و مقاوم استفاده می شود، تا در برابر عوامل مختلف محیطی دچار آسیب نشوند. البته رد نظر داشته باشید شرایط متغیر جوی، تابش نور خورشید، یخبندان، گرد و غبار، باران های اسیدی، آلودگی هوا و بسیاری عوامل دیگر ازجمله مواردی است که بر مقاومت سنگ مالون اصفهان اثر می گذارند. به همین منظور در این راستا توصیه کارشناسان سنگ کویرات این است که تا قبل از سنگ کاری نما و خرید سنگ به بررسی کانی های آن بپردازید. این بدان معنی می باشد سنگ هایی که دارای کانی آهن هستند، از مقاومت بالایی در برابر فرسودگی برخوردار نمی باشند و در برابر آب و هوا اکسید می گردند. علاوه بر آن اگر نا خالصی در قسمتی از سنگ دیده شود می تواند منجر به تخریب آن گردد. بر طبق نظریه کارشناسان و معماران سنگ نما را بر اساس منطقه و شرایط آب و هوایی که ساختمان در آن بنا شده انتخاب می کنند. برای مثال در نظر داشته باشید، سنگ هایی که تخلخل کمی دارند، برای مناطق سردسیر بهترنی گزینه به شمار می روند. زیرا یخبندان و یا وزش باد منجر به تخریب آن ها نخواهد شد. به عبارت دیگر، در کل سنگ مالون اصفهان در نما به دلیل قرار گرفتن در هوای آزاد و شرایط متغیر جوی از پایداری لازم برخوردار است. این امر سبب شده است تا سنگ مالون اصفهان، انتخاب مناسبی برای نما به حساب بیاید.


همانطور که می دانید، سنگی که برای راه پله و کف سازی مورد استفاده قرار می گیرد، در معرض سایش و ضربه خواهد بود. بنابراین باید بسیار سخت باشد و از مقاومت سایشی و ضربه ای بالایی برخوردار باشد. علاوه بر آن سنگ کف و پلکان به دلیل قرار گرفتن در معرض آلودگی باید تخلخل کمی داشته باشند تا در اثر شست و شو با مواد شوینده و ریختن مواد اسیدی یا بازی روی آن نفوذ ناپذیر بوده و آسیب نبیند. همچنین اینکه سنگ مالون اصفهان از جمله سنگ هایی است برای کف و پله ها مناسب است. به غیر از سنگ مالون اصفهان موارد دیگری نیز مانند سنگ های کوارتز و گنیس می توانند گزینه های بعدی برای انتخاب شما عزیزان و بزرگواران باشد. سنگ مالون اصفهان در جهت پوشش دیواره ها، این بدان معنی می باشد سنگ هایی که برای دیوار ها و شالوده به کار می روند به صورت نا منظم و بدون شکل خاص چیده می شوند و به طورکلی برای صرفه جویی در هزینه ساخت و ساز از سنگ هایی که در منطقه دیده می شوند، استفاده می گردد. البته توجه داشته باشید، همچنین در راستای پر کردن فاصله بین سنگ ها نیز از تکه های سنگ مالون اصفهان استفاده می کنند. دانستن این نکته ضروری می باشد، سنگ های متخلخل و سنگ هایی که دارای لایه بندی بوده و قابلیت انحلال آن ها بالاست، برای دیوار و شالوده مناسب نیستند؛ اما سنگ های سخت با مقاومت فشاری بالا و وزن مشخص مناسب این کار می باشند. به طورکلی نیز ماسه سنگ و سنگ آهکی ازجمله گزینه های مناسب برای دیوار و شالوده به شمار می آیند. سنگ مالون اصفهان دکوراتور و مناسب در جهت زیبا سازی فضا در شرکت های تولید کننده، به بازار عرضه می شود.

سنگ کویرات

سنگ کویرات

به طورکلی می توان نتیجه گرفت، سنگ هایی که از رنگ و ظاهر مناسبی برخوردار هستند و علاوه بر دوام بالا مقاومت خمشی و کششی خوبی نیز دارند، در تزئینات داخلی ساختمان کاربرد دارند. در نظر داشته باشید این سنگ ها برای تزئین دیوار شومینه، ستون ها، قاب درب و پنجره و بسیاری از مکان هایی پر کاربرد در بحث زیبایی به کار می روند. سنگ کویرات این افتخار را دارد که به عنوان یک فروشگاه آنلاین صنعت برند ‌های حوضه مصالح و تجهیزات ساختمانی، مرجعی معتبر برای اطلاع از قیمت انواع مصالح ساختمانی اعم از قیمت سنگ است. به همین منظور شما قادر می باشید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی سنگ کویرات از قیمت انواع مصالح ساختمانی اعم از قیمت سیمان، قیمت بتن، قیمت شن و ماسه، قیمت بلوک و قیمت اتواع سنگ های ساختمانی مطلع شوید. برای خرید سنگ مالون در اصفهان نیازی به اطلاعات دارید که در اینجا کارشناسان ما به هر یک از این موارد پرداخته اند. بافت سنگ مالون اصفهان از جمله مواردی می باشد که باید به آن ها توجه خاصی شود. سنگ مالون اصفهان باید ساختمانی سالم داشته باشد، به طوری که فاقد شیار، ترک و رگه های سست باشد و بدون پوسیدگی و یکدست و یکنواخت عرضه گردد. جذب آب، به عبارتی می توان گفت سنگ ساختمانی نباید قابلیت جذب آب زیاد را داشته باشد، بنابراین نباید در آب متلاشی و حل شود. در غیر این صورت ممکن است عواقب جبران ناپذیری به همراه داشته باشد. به طورکلی سنگ ها ازنظر طرح، رنگ، جنس و کیفیت به انواع مختلفی تقسیم می شوند. در فروشگاه سنگ کویرات تمامی این نمونه موجود می باشد که تنها کافیست با بررسی کردن محصول مورد نظر خد را انتخاب و سپس خریداری نمایید. البته در نظر داشته باشید سنگ مرمر، مرمریت، گرانیت، ماسه سنگ و ده ها نمونه خاص دیگر برای مصارف ساختمان سازی راهی در فروشگاه سنگ کویرات موجود می باشد. همچنین همان طور که دیدید برخی از این محصولات قابلیت استفاده داخلی و برخی دیگر را برای نمای بیرونی را دارند. در سخن پایانی ایم مقاله باید گفت تمام این مطالب در راستای افزایش اطلاعات شما جمع آوری و تحقیق شده که در آخر، امید است. به همین منظور مطالب عرضه شده پیرامون معرفی سنگ مالون اصفهان است و مورد توجه شما عزیزان قرارگرفته باشد و با استفاده از مطالبی جامع همچون راهنمای پیش رو حرفه ای انتخاب و خرید کنید.