advertise
معدن سنگ ورقه ای مشهد

معدن سنگ ورقه ای مشهد

ما در کشوری زندگی می کنیم که در هر مکانی دارای نعمت هایی می باشد که شاید رد برخی از موارد ما زا آن ها بی خبر می باشیم. یکی از این نعمت های الهی وجود سنگ های طبیعی می باشد. به همین دلیل در اکثر نقاط کشور معدن های سنگ ورقه ای وجود دارد که سنگ های ساختمانی، استخراج می شود. یکی از این معادن، معدن سنگ ورقه ای مشهد می باشد. به همین منظور ما در این مقاله قصد داریم تا معدن سنگ ورقه ای مشهد را مورد بررسی قرار دهیم و اطلاعاتی را در مورد سنگ معدن سنگ ورقه ای مشهد در اختیار شما بگذاریم. با توجه به موضوع معدن سنگ ورقه ای مشهد باید گفت که، در حوالی شهرستان مشهد و به طور کلی استان خراسان رضوی معادن زیادی مورد بهره برداری قرار گرفته اند. در میان این معادن سنگ های ساختمانی به ویژه انواع سنگ ورقه ای نیز دیده می شود. سنگ های معدن سنگ ورقه ای مشهد همانطور که از نامش پیداست، به صورت ورقه ای از کوه ها استخراج می شود. به عبارتی در معدن سنگ ورقه ای مشهد بر اثر انفجار سنگ های کوه به صورت ورقه ای در می آید، یا بر اثر چکش و پتک های مخصوص با ضخامت های چهار الی شش سانتی متر در می آورند. سنگ های معدن سنگ ورقه ای مشهد به منظور استفاده در بسیاری از موارد ساخت و ساز، استخراج می گردد. نگته ی حائز اهمیت این است که در معدن سنگ ورقه ای مشهد بعد از اسخراج سنگ ها به بازار عرضه می شود. این بدان معنی می باشد که هیچ کونه تغیی و تراشی بر روی این گونه سنگ ها اتفاق نمی افتد. به همین منظور در مقایسه با سایر سنگ های ساختمانی دارای قیمت کمتری می باشد.

سنگ کویرات

سنگ کویرات

البته توجه داشته باشید که چون این سنگ ها در اثر چکش و یا انفجار کردن استخراج می شود دارای ضخامت هایی با اختلاف کمی می باشد. در خصوص قطر این سنگ در معدن سنگ ورقه ای مشهد می توان به اندازه های در حدود سه الی پنج سانتی متر اشاره داشت. لازم به ذکر است که به لحاظ استحکام این سنگ ها دارای استحکام بسیار بالایی می باشند. در کنار این استحکام می توان از زیبایی خیره کننده آن ها نیز لذت برد. از آنجایی که عمده کاربرد سنگ های معدن سنگ ورقه ای مشهد در نمای ساختمان و محوطه سازی می باشد، بدیهی است که این زیبایی می تواند در موارد ذکر شده تغییرات شگفت انگیزی ایجاد نماید. از جمله ویژگی ‌های سنگ های معدن سنگ ورقه ‌ای مشهد که سبب شده است تا در میان معماران و خریداران از محبوبیت خاصی برخوردار باشد، در اینجا برای شما بیان شده است. سطح صاف و روشن، مقاومت بالا در برابر سرما و گرما، قابلیت ورقه شدن و قیمت بسیار مناسب آن ها مزیت های سنگ ها در معدن سنگ ورقه ای مشهد می باشد. همچنین در نظر داشته باشید، سنگ هایی که از معدن سنگ ورقه ای مشهد، به راحتی می تواند در برابر عوامل گوناگون محیطی مانند سرما و گرما مقاومت بسیار خوبی داشته باشد. مرغوبیت سنگ مورد نظر در واقع پارامتر اول، یعنی اهمیت جلوه دادن به سنگ مورد نظر به سفارش خریداران انجام می شود. شما عزیزان و خریداران محترم می توانید نسبت به مصارفی که دارید از این گزینه استفاده کنید. این نکته قابل ذکر است که با توجه به استحکام و مقاومت این نمونه سنگ های معدن سنگ ورقه ای مشهد و همچنین عمدتا به دلیل زیبایی بسیار زیاد نسبت به سنگ های دیگر خواهان بسیار دارد.


علاوه بر این موارد سنگ های ورقه ای به دلیل ظاهر طبیعی خود به لحاظ علمی می توانند مکانیسم گردش خون را در بدن بالا ببرند. بنابراین یکی دیگر از عواملی می باشد که استفاده از آن ها در مکان های عمومی و یا خصوصی بسیار پر طرفدار و همچنین مفید می باشد از دیگر امتیازات این سنگ استقامت بسیار بالای آن ها می باشد. سنگ های معدن سنگ ورقه ای مشهد با توجه به ساختار و رنگ خود می توانند کاربرد های زیادی در ساختمان سازی داشته باشند. قیمت مناسب این سنگ ها نیز کاربرد آن در ساختمان سازی را افزایش داده است. برخی از مهم ترین کاربرد های سنگ ای ورقه ای شامل مواردی که برای شما بیان خواهیم کرد. ساخت آبنما، طراحی دکوراسیون، ساخت سنگ کف، ساخت پیاده رو، ساخت سنگ فرش پارک ها، ساخت ویلا و مجتمع های مسکونی، اجرای نمای ویلا و ساختمان ها، ساخت دیوار و دیوار پوش، ساخت آبشار مصنوعی، ساخت و طراحی ساحل رودخانه ها یا دریا ها، ساخت پله، ساخت شومینه و باربیکیو، جدول و نهر های انتقال آب، پوشش کانال ها و جوی ها، ساخت تندیس و کتیبه، پوشش سطوح مختلف و کاربرد در صنایع شیشه سازی، الکترونیکی، زیر سازی در راه آهن و ساخت جاده و آسفالت از موارد استغاده از سنگ های ورقه ای می باشد. یکی از نمونه سنگ های معدن سنگ ورقه ای مشهد، سنگ های نوک مدادی آن ها می باشد. به عبارتی می توان گفت که سنگ ورقه ای نوک مدادی تا طوسی تیره مشهد به سنگ ورقه ای مشکی مشهد معروف شده است.

سنگ کویرات

سنگ کویرات

سنگ مشکی مشهد شبه گرانیتی، مقاوم و برای کار کف توصیه می گردد. ضخامت اکثر قواره ها بین شش تا ده سانتی متر می باشد. در معدن سنگ ورقه ای مشهد این سنگ ها به صورت قواره های بزرگ نیز استخراج می شود. این نمونه سنگ ها با توجه به ویژگی هایی که دارد برای مناطق گرم، باید در کاربرد و استفاده ی آن با احتیاط و ملاحظه صورت گیرد. زیرا همانطور که می دانید به علت رنگ تیره در اثر تابش آفتاب سطح سنگ ممکن است بسیار گرم شود. از دیگر محصولات معدن سنگ ورقه ای مشهد، سنگ های ورقه ای قهوه ای می باشد. این سنگ ها به دلیل رنگ زیبایی و طیف رنگی که دارد، برای نمای ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. لازم به ذکر است که این نمونه سنگ ها از معدن سنگ ورقه ای مشهد برای ساخت کف در مناطق سرد سیر توصیه نمی شود. در هنگام خرید از معدن سنگ ورقه ای مشهد در نظر داشته باشید که این سنگ دارای قواره های بزرگ بوده و ضخامت آن ها بین شش تا دوازده سانتی متر دیده شده است. توجه داشته باشید که در فصل های زمستان بر اساس اینکه در مناطق کوهستانی معدن سنگ ورقه ای مشهد وجود دارد، استخراج سنگ ها کمی محدود می شود. به همین منظور، شما در صورتی که قصد خرید سنگ های معدن سنگ ورقه ای مشهد را دارید، کمی زودتر نسبت به تیه آن ها اقدام نمایید. با توجه به موارد ذکر شده، فروشگاه سنگ کویرات از جمله فروشگاه های تامین کننده ی مصالح ساختمانی می باشد که می توانید در آنجا انواع سنگ های ورقه ای، لاشه و سایر سنگ های طبیعیساختمانی را خریداری نمایید. در فروشگاه سنگ کویرات می توانید به طور مستقیم از معدن سنگ ورقه ای مشهد خرید خود را انجام دهید. همچنین کارشناسان ما در خدمت شما عزیزان می باشد تا شما را در این امر راهنمایی و مشاوره بدهند. از این رو می توانید از طریق شماره های ثبت شده در فروشگاه با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و از خدمات مشاوره ای رایگان بهره ببرید.