advertise
سنگ کویرات

استخر سازی با سنگ لاشه

اگر وارد باغ یا باغچه ای شده باشید که به اندازه ی کافی فضا داشته باشد، وجود استخر و آبنما در آن جا حس می شود. به عبارتی می توان گفت که وجود استخر در باغ ها یا حوض های کوچک در باغچه ها می تواند زیبایی مناظر را دو چندان کند. حالا ممکن است این سوال پیش بیایید که استخر سازی با سنگ لاشه به چه صورت می باشد، چه مزیت هایی استخر سازی با سنگ لاشه به دنبال دارد و بسیاری از پرسش های دیگر. در این مقاله تحت عنوان استخر سازی با سنگ لاشه در خدمت شما عزیزان هستیم تا مطالبی را در این رابطه بیان کنیم. در ابتدا باید گفت که سنگ لاشه ای نمونه از سنگ هایی طبیعی می باشد که بیشترین استفاده از آن در ساخت نما، اجرا در انواع دکوراسیون، استخر سازی با سنگ لاشه و.... را به دنبال دارد. به عبارتی می توان گفت سنگ لاشه یا لاشه سنگ، دارای اشکال نا منظم با جنس آذرین بیرونی هستند که با ضخامت های مختلف از یک تا ۵ سانت در بازار اکنون موجود هستند. اما در این راستا لازم به ذکر است که بدانید این سنگ بر اساس منابع استخراج و نوع پرداخت و فرآوری در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرد. به همین منظور، شناخت درست از انواع سنگ لاشه به شما کمک می کند تا انواع آن را بشناسید و بهترین گزینه را برای استخر سازی با سنگ لاشه یا خدمات دیگری چون این موارد انتخاب نمایید. کاربرد سنگ لاشه ای به گونه ای می باشد که جز پر مصرف ترین سنگ ها در مصالح ساختمانی شناخته شده است. البته توجه داشته باشید که سنگ های لاشه ای نیز با نام سنگ ورقه ای نیز شناخته می شود. همانطور که میدانید در میان انواع سنگ های ورقه ای قهوه ای، سنگ دماوند جزء با کیفت ترین سنگ های لاشه ای در ایران محسوب می شود. در واقع می توان گفت، کیفیت سنگ لاشه را از جنبه های مختلف می توان بررسی نمود، که این خود یک پروسه ای جداگانه محسوب می شود. توجه داشته باشید که در جهت استخر سازی با سنگ لاشه، سنگ لاشه قهوه ای دماوند اصولا به صورت متری در فروشگاه سنگ کویرات به فروش می رسد. برای استخر سازی با سنگ لاشه در نظر داشته باشید، از آنجایی که کارگران معدن تا حد امکان سنگ را نازک نموده و این مساله استفاده از آن را راحت تر نموده است.

سنگ کویرات

سنگ کویرات

علاوه ب این موجب شده است تا در حمل و نقل کرایه کمتری به سنگ تحمیل خواهد شد. یکی از ویژگی هایی که سبب استخر سازی با سنگ لاشه شده است این است که این سنگ در مقابل عوامل سرما یخبندان بسیار مقاوم است. هم اکنون برای پاسخ به این پرسش که استخر سازی با سن لاشه به چه صورت می باشد، یا اینکه چه مزیت هایی به همراه خواهد داشت، تا پایان مقاتله با ما همراه باشید. لازم به ذکر است که بدانید استخر ها از جمله بستر های پر کاربردی هستند، علاوه بر اینکه بسیاری از افراد برای امورات کشاورزی، آبیاری باغات از آن ها استفاده می کنند در جهت زیبا سازی و شنا کردن نیز در آن بیشترین کارایی را دارند. همانطور که از نام این نوع استخر ها مشخص است، شما می توانید با استفاده از سنگ های بیایان و سنگ لاشه های ریز و درشت استخری ایده آل و نسبتا مقاوم را بسازید، عموما ساخت این استخر ها از آن جا که نیاز زیادی به مصالح ندارد، می تواند هزینه های شما را برای برپا کردن آن ها به شدت کاهش دهد. پس اگر به دنبال استخر سازی با سنگ لاشه هستید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. استخر سازی با سنگ لاشه اغلب به صورت دایره ای ایجاد می شود. این کار برای طراحی مقاوم تر از سایر طراحی هاست، توجه داشته باشید که پس از حفاری و تمیز کاری دیواره ها و کف استخر نوبت به جمع آوری سنگ لاشه می رسد. برای انجام این کار لازم است که سنگ لاشه ها را به صورت ریز و درست جمع آوری کنید تا بتوانید از ترکیب هر سنگ به خوبی درز های بزرگ موجود در لابه لای سنگ های درشت را با سنگ های ریز تر بپوشانید. به همین منظور، در جهت استخر سازی با سنگ لاشه سنگ های مسطح بهتر از سنگ های گرد هستند که بهتر است در هنگام جمع آوری در الویت ار خود قرار دهید. شما در کار استخر سازی با سن لاشه حتی می توانید از بلوک های آسیب دیده و حتی پاره آجر نیز استفاده کنید، تا زیبایی مناظر شما را دو برابر کند. در مواقه خرید برای استخر یسازی با سنگ لاشه ای ممکن است تعداد سنگ های خریداری شده کمی زیاد باشد که زمانی را بایستی به آن اختصاص داد. البته توجه داشته باشید میزان سنگ خریداری شده برای استخر سازی با سنگ لاشه با میزان ابعاد استخر شما تعیین می گردد.


پس از ان با کمک مصالح دیگری جون سیمان و شن استخر سازی با سنگ لاشه را می توان به بهترین نحوه ممکن انجام داد. توجه کنید که استخر سازی با سنگ لاشه به طور معمول بیشتر برای آبیاری مزارع و کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. ساخت استخر ها می توانند همسان با سطح زمین و هم صورت برآمده ایجاد شود، که هر یک از آن ها زیبایی خاص خود را دارد. اما در نظر داشته باشید که استخر های تو کار بیشتر امروزه در باغ ها و سایر فضا ها به کار برده می شود. در استخر های برآمده نیز می توانید دیواره های آن را نیز با سنگ لاشه ای یا هر سنگ تزئینی دیگر بپوشانید که زیبایی آن را دو برابر کند. اما در مقایسه یک استخر سنگی با یک استخر بتنی با دیواره های بلوکی می توان گفت که استخر سنگی از مصالح بیشتری استفاده می شود پس از آن برای استخر سازی با سنگ لاشه بایستی با قرار دادن و چیدن سنگ ها در کف و دیواره های استخر پس از هر ردیف سنگ چینی یک لایه ملات که از ترکیب ماسه، سیمان و آب به دست آمده است پوشش دهد، این کار برای محکم سازی تا زمانی باید ادامه داشته باشد که تمامی درز های موجود در لای سنگ ها را به خوبی پوشش دهد. از آنجایی که استخر سازی با سنگ لاشه ای کار بسیار حساس می باشد. به همین منظور باید سنگ لاشه ای را از یک منبع معتبر تامین کنید. در این راستا باید گفت که فروشگاه اینترنتی سنگ کویرات با چنین سابقه ی درخشانی که در زمینه ی فروش انواع سنگ های ساختمانی و سنگ های طبیعی دارد، بهترنی گزینه انتخابی در جهت خرید سنگ برای استخر سازی با سنگ لاشه ای به شمار می رود. لازم به ذکر است که در فروشگاه سنگ کویرات فقط کافیست که با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا استخر رویایی خود را با سنگ های طبیعی از جمله سنگ های طبیعی داشته باشید. تمامی استخر های ساخته شده با استفاده از مصالح فروشگاه سنگ کویرات از کیفیت و استاندارد های جهانی برخوردار هستند. با این وجود، پس با خاطری آسوده به ما اعتماد کنید. به طور یقین با یک بار خرید از فروشگاه سنگ کویرات به دلیل بالا بودن کیفیت سنگ ها، برای دفعات بعدی نیز ما را انتخاب خواهید کرد.

سنگ کویرات