advertise
سنگ کویرات

آبنما سنگ رودخانه ای

همانطور که می دانید سنگ های رودخانه ای دارای شکل های گرد و صیقلی مانند هستند که این صیقلی بودن سطح آن ها سبب براق شده سنگ رودخانه ای می شود. به همین منظور در مورد سنگ های قلوه ای ایده ها و طرح های مختلفی وجود دارد که معماران و طراحان توانسته اند با کمک آن ها بهترین طراحی را برای افراد و محیط های به کار رفته شده ایجاد می کند. از طرفی سنگ های رودخانه ای یا به عبارتی سنگ های قلوه ای همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم به دلیل صاف و یکدست بودن سطح آن ها می توانند زیبایی منحصر به فردی را به دنبال داشته باشند. امروزه با توجه به اینکه سنگ ها به عنوان یکی از اصلی ترین مصالح ساختمانی شناخته می شود، سنگ رودخانه ای یا سنگ قلوه ای کاربرد هایی متنوعی دارد. همچنین نکته ی قابل توجه دیگری که وجود دارد، هزیزنه های آن ها می باشد که باید گفت سنگ رودخانه ای در مقابل با سایر مصالح ساختمانی دارای قیمت های کمتری می باشد. به همین دلیل، می توان گفت که با کمترین هزینه می توانید بهترین ایده ها را پیاده سازی کنید. از کاربرد های سنگ رودخانه ای می توان به ساخت دیوار، ساخت استخر، در کنار استخر ها، ساخت شومنه و اجاق گاز های سنگی، آبنما و..... اشاره نمود. البته با توجه به نظر سلیقه ی هر فردی کاربرد آبنما سنگ رودخانه ای در انواع فضا ها مشخص می شود. یکی از موراد به کاربردن سنگ های قلوه ای، آبنما سنگ رودخانه ای می باشد. در این مقاله قصد بر این است که در مورد آبنما سنگ رودخانه ای بپردازیم و تمامی نکات را در ساخت و مزایای آبنما سنگ رودخانه ای را برای شما عزیزان باز گو خواهیم کرد. بسیاری از ما به دلیل علاقه به طبیعت سعی می کنیم تا به هر شکلی طبیعت را به محیط زندگی خود بیاوریم. استفاده از آبنمای سنگ رودخانه ای برای محوطه، حیاط، ویلا و باغ یکی از این راه هاست. توجه داشته باشید برای افزایش زیبایی و جذابیت اطراف خود استفاده از ابزارهای مختلف تزئینی مثل سنگ از جمله سنگ های رودخانه ای به ما کمک می کند تا دکوراسیون زیبایی را طراحی کنید.

سنگ کویرات

سنگ کویرات

آبنما سنگ رودخانه ای در یک مکان علاوه بر زیبایی و حس آرامشی که به ما می بخشد، با ایجاد رطوبت، موجب لطافت هوا و شادابی گیاهان نیز می شود، همچنین ساخت آبنما سنگ رودخانه ای در نمای بیرونی یک خانه به زیبایی ملک می افزاید و مثل یک نگین و قطعه مرکزی در چشم انداز باغ خودنمایی می کند همان طور که از نام آبنما سنگ رودخانه ای مشخص می باشد، سنگ رودخانه ای اصلی ترین جزء آبنمای سنگی به شمار می رود و نوع سنگی رودخانه ای که استفاده می کنید به کاربرد آبنما، سلیقه و نیز بودجه شما بستگی دارد. که شما می توانید از طریق ارتباط گرفتن با کارشناسان ما بهترین مشاوره ها را در این زمینه داشته باشید. در هر منطه ای از ایران که باشید باید از سنگ هایی برای آبنما سنگ رودخانه ای استفاده کنید، که به مرور زمان و با تغییرات محیطی از بین نرود و مقاومت بالایی داشته باشد. به عبارتی می توان گفت که اگر قصد نصب و اجرای آبنما سنگ رودخانه ای در منطقه سردسیر، دارید بهتر است برای این که در اثر سرما و یخبندان، آبنما ترک نخورد و به مرور زمان از بین نرود، از با کیفیت ترین نوع سنگ استفاده کنید. حتی شما قادر می باشید در کنار آبنما سنگ رودخانه ای با گیاهان زیبا و مقاوم که شرایط نگهداری آسانی دارند به زیبایی آبنما بیفزایید. آبنما سنگ رودخانه ای دارای ویژگی هایی می باشد که در اینجا ما برای شما بیان می کینم. آبنما سنگ رودخانه ای در برابر زلزله و همچنین در مقابل سایش از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. این آبنما سنگ رودخانه ای به گونه ای می باشد که در برابر نور خورشید به راحتی از بین نمی رود. کیفیت سنگ های به کار رفته در آبنما سنگ رودخانه ای بسیار بالا می باشد که تغییر رنگ نمی دهد. شما می توانید با توجه به سطح صاف و صیقلی بودن آن های قابلیت نور پردازی را برای افراد فراهم می سازد. با وجود تنوع زیاد در طرح و رنگ سنگ آبنما سنگ رودخانه ای به راحتی با هر دکوراسیونی ست می شود. در رابطه با انتخاب آبنما سنگ رودخانه ای نکات مهمی وجود دارد. به عبارتی می توان گفت که جنس سنگ در انتخاب آبنما سنگ رودخانه ای مهم ترین مسئله می باشد. در مورد خرید آبنما سنگ رودخانه ای با وجود این که سنگ کلا یک شی با دوام است، اما کیفیت آن در طول عمر آبنما موثر است.


در انتخاب یک آبنمای سنگ رودخانه ای توجه به اندازه مکانی که آبنما قرار می گیرد و ویژگی های چشم انداز موجود با ارزش است. بسیاری از افراد آبنما سنگ رودخانه ای را فقط تحت عنوان زیبا سازی محوطه در باغ و ویلای خود مورد استفاده قرار می دهند. به همین منظور باید فضای بزرگی برای آبنما سنگ رودخانه ای در نظر گرفته شود از آنجایی که در آبنما سنگ رودخانه آب به منظور جریان آب و نور پردازی های لازم از پمپ و جریان برق استفاده می شود، باید به گونه ای باشد که برای افراد به خصوص کودکان خطری نداشته باشد و برق کشی ها برای روشن شدن پمپ و سایر موارد به طور کامل اصولی و استاندارد توسط یک متخصص صورت بگیرد. آبنما سنگ رودخانه ای که به صورت نمای بزرگی در کنار باغ یا ویلا به کار گرفته می شود می توان از لحاظ ظاهر همانند آبشار های صخره ای طبیعی در نظر گرفت. به همین منظور در آبنما سنگ رودخانه ای در کنار سنگ های قلوه ای از نوع سنگ کوهی طبیعی به صورت لاشه ای، ورقه ای، پوکه معدنی و.... مورد استفاده قرار می گیرد. نکته ی دیگری که در نصب و اجرای آبنما سنگ رودخانه ای وجود دارد این است که اگر آبنمای سنگ رودخانه ای در سایه قرار بگیرد امکان ایجاد جلبک کمتر می شود. زیرا جلبک ها در سایه رشد نمی کنند. همچنین اگر آب آبنما سنگ رودخانه ای به صورت مرتب هر ماه عوض شود به تمیز ماندن آبنما کمک کرده و رشد جلبک ها را کاهش می دهد. از آنجایی که تمیز کردن سنگ های قلوه ای بسیار آسان و راحت می باشد می توانی با استفاده ی مایع سفید کننده و یا حتی اسید سیتریک یا آبلیمو که مواد طبیعی هستند آبنما سنگ رودخانه ای را تمیز کنید. در اجرای آبنما سنگ رودخانه ای باید گفت که در ابتدا باید مکان مورد نظر برای آبنما را مشخص نمایید. طراحی ساختار اصلی آبنما سنگ رودخانه ای و آب ریز که می توانید با ایده های خلاق خود استفاده کنید. زیر سازی اولیه اعم از سیمان کاری و عایق کاری به جهت ایزولاسیون، سپس زیر سازی در جهت برقراری لوله ها برای جریان آب، پمپ گذاری، نازل ها و فواره، ایجاد شیب بندی بر مبنای نوع چیدمان آبنما سنگ رودخانه ای، گذاشتن چراغ هایی به منظور نورپردازی و در آخر پیدن سنگ های رودخانه ای بر اساس طراحی انجام شده از مراحل اجرای آبنما سنگ ودخانه ای می باشد. با توجه به اینکه به تمامی موارد در مورد آبنما سنگ رودخانه ای پرداخته شد، شما عزیزان قادر می باشید که وب سای فروشگاه مراجعه نمایید و با بدست آورن اطلاعات کافی در مورد کاربرد های سنگ رودخانه ای، نسبت به خرید انواع سنگ های قلوه ای به منظور زیبا سازی هر چه بیشتر فضا های داخلی و خارجی خود، اقدام نمایید. یکی از مزیت های فروشگاه سنگ مویرات این ایت که با مراجعه به این سایت می توانید به دنیای سنگ های قلوه ای دسترسی داشته باشید و محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید تا برای شما در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال گردد.

سنگ کویرات