advertise
فروش سنگ لاشه کرج

فروش سنگ لاشه کرج

امروزه رقابت در زمینه فروش سنگ لاشه کرج بسیار بالا رفته است. این امر به خاطر کیفیت عالی و دوام بالای این سنگ در کنار قیمت مقرون به صرفه آن می باشد. فروشگاه های بسیاری اقدام به فروش سنگ لاشه کرج نموده اند و قصد دارند تا سهمی از بازار فروش این سنگ را برای خود کنند. در این میان ممکن است خریداران با این پرسش مواجه شوند که کدام فروشگاه برای فروش سنگ لاشه کرج مطمئن تر است. ما در این مقاله قصد داریم شما را با فروشگاهی با سابقه نه تنها در زمینه فروش سنگ لاشه کرج بلکه فروش انواع مختلف سنگ ها آشنا سازیم. بدین ترتیب قادر خواهید بود خریدی رضایت بخش را تجربه کنید. پیش از پرداختن به فروش سنگ لاشه کرج بهتر است با ویژگی های کلی سنگ لاشه آشنا گردیم. سنگ لاشه را مالون نامنظم نیز می نامند. سنگ لاشه یا لاشه سنگ، سنگ های طبیعی با اشکال نامنظم با جنس آذرین بیرونی هستند که با ضخامت های مختلف از یک تا پنج سانت موجود هستند که برای کاربری کف و دیوار در فضاهای بیرونی به کار می روند. نوع برش خورده و به نوعی صاف شده این سنگ های لاشه نامنظم، مالون نام دارد. پیش از پرداختن به مبحث فروش سنگ لاشه کرج باید گفت سنگ فرش لاشه نامنظم نوعی از سنگ های آذرین یا همان آتشفشانی اند که بر اثر سرد شدن مواد مذاب در خارج از دهانه آتشفشان بر روی سطح زمین به وجود می آیند. جنس بلورهای سنگ لاشه یا سنگ مالون بیشتر کوارتز و فلدسپار است. این بلور ها که کاملا در هم بافته اند یکی از بارزترین خصوصیت های سنگ لاشه محسوب می شود. این به اصطلاح لاشه سنگ ها با اشکال نامنظم و رنگ های بسیار زیبای اخرایی گونه یعنی قرمز، طوسی و زرد، فضای زیبا و مستحکم با طول عمر بالا را فراهم می سازند.

سنگ کویرات

سنگ کویرات

به همین دلایل است که فروش سنگ لاشه کرج بسیار پرطرفدار می باشد. احتمالا شما نیز عبارت فروش سنگ لاشه کرج را شنیده اید. اما آیا می دانید لاشه سنگ دقیقا به چه سنگ هایی گفته می شود. لاشه سنگ یا تخته سنگ اصطلاحا به سنگ هایی گفته می شود که همانطور که استخراج شده اند همان طور هم بدون تغییر مورد استفاده قرار می گیرند و ساختاری کاملا طبیعی داشته باشند. این سنگ ها چگالی بالایی دارند و وزن آن ها سنگین است. لاشه سنگ ها ابعاد مشخصی ندارد و بر اساس ضخامت دسته بندی می شوند. حال باید ببینیم سنگ مالون به چه سنگ هایی گفته می شود. در واقع می توان سنگ مالون را زیر دسته ی فروش سنگ لاشه کرج در نظر گرفت. سنگ مالون همان سنگ لاشه تغییر یافته است به طوری که این تغییرات به دست انسان صورت بگیرد. پس از استخراج سنگ لاشه از معدن با انجام فرایندهای چکش خوری و تراش سطح این سنگ را صاف کرده و آن را به صورت مکعب مستطیل چهار گوش در می آورند که به این سنگ، سنگ مالون می گویند. البته برخی به این سنگ، سنگ بادبر نیز می گویند. این سنگ دارای ابعاد مشخصی است که می توانید با توجه به نیاز خود آن را انتخاب کنید. از سنگ مالون می توان به عنوان سنگ تزئینی نیز استفاده کرد. در حالی که فروش سنگ لاشه کرج بیشتر به منظور مصارف غیر تزئینی انجام می پذیرد. تفاوت سنگ لاشه با مالون چیست. خیلی ها به اشتباه این دو سنگ را یکی در نظر می گیرند و تفاوتی بین آن ها قائل نمی شوند. با اینکه تفاوتی که بین این سنگ ها وجود دارد بسیار زیاد نیست اما نباید این دو سنگ را یک سنگ در نظر بگیریم. این تفوات ها هنگام فروش سنگ لاشه کرج خود را بیش از پیش نشان می دهند. در ادامه به برخی از تفاوت های سنگ لاشه و سنگ مالون می پردازیم.


سنگ لاشه بصورت کاملا طبیعی و دست نخورده مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتی که سنگ مالون پس از تراش و چکش کاری استفاده می شود. سنگ لاشه ابعاد منظم و مشخصی ندارد اما سنگ مالون را می توانید در اندازه های دلخواه مکعب مستطیلی سفارش دهید. سنگ مالون به علت اینکه در ابعاد مشخصی تولید می شود جنبه تزئینی دارد که این امر برای سنگ لاشه صادق نیست. از سنگ مالون در نمای ساختمان، پارک و سنگ فرش پیاده رو می توان بهره برد. در صورتی که فروش سنگ لاشه کرج بیشتر به منظور راه سازی و محوطه سازی فضا های خارجی انجام می پذیرد. در ادامه مبحث فروش سنگ لاشه کرج به کاربردهای سنگ لاشه نامنظم نیز می پردازیم. کاربرد سنگ لاشه پرفیری یا همان مالون نامنظم عبارت است از مسیر های پیاده روی، دوچرخه سواری و پیاده رو ها، کف سازی شهری خیابان ها، باغ ها و پارک ها، محوطه سازی بافت های قدیمی و مدرن و مورد استفاده به عنوان سنگ کف پارکینگ ها در فضای خارجی. مزایای فروش سنگ لاشه کرج را می توان مقاومت بالا در برابر شرایط جوی مختلف و عدم لایه لایه شدن، کاربری های متنوع، تنوع طراحی و سهولت نصب، تلورانس رنگ طبیعی اخرایی و پاییز گونه در سه رنگ، قیمت مقرون به صرفه، مقاومت و استحکام بسیار بالا و اصطکاک مناسب و جلوگیری از لغزندگی نام برد. در آخر قصد داریم کمی بیشتر از فروش سنگ لاشه کرج برای شما سخن بگوییم و منبعی معتبر را برای خرید این سنگ معرفی نماییم. فروشگاه سنگ کویرات سال هاست که فروش سنگ لاشه کرج را در دستور کار خود قرار داده و به علت قیمت مناسبی که ارائه می دهد با استقبال بسیاری از سوی خریداران مواجه گشته است. متقاضیان خرید سنگ لاشه کرج قادر خواهند بود به آسانی این محصول را از وب سایت سنگ کویرات خریداری نمایند.

سنگ کویرات