advertise
سنگ کویرات

فروش سنگ در یزد

در این مقاله از وب سایت سنگ کویرات قصد داریم فروش سنگ در یزد را مورد بحث و گفت و گو قرار دهیم. یکی از نکات مهم در صنعت ساختمان سازی انتخاب مصالح است که باید به درستی انجام پذیرد. هدفمان این است که در این نوشتار این نکته را با تمرکز بر فروش سنگ در یزد شرح و بسط دهیم. ممکن است شما نیز در شرف انتخاب مصالح برای ساختمان خود باشید و استفاده از سنگ در نمای داخلی یا خارجی و یا هر دو را در نظر داشته باشید. مطالعه این مقاله که با عنوان فروش سنگ در یزد به تالیف درآمده است شما را در انتخابی صحیح یاری خواهد کرد. در ادامه با وب سایت سنگ کویرات همراه باشید. همانطور که در مقدمه گفتیم خرید و فروش سنگ در یزد یکی از کارهای بسیار مهم و حیاتی در صنعت ساختمان سازی می‌ باشد. پیمانکاران این عرصه می‌ دانند که اگر سنگ را با دقت کافی انتخاب نکنند بعد‌ها در فروش واحد‌ها دچار مشکل خواهند شد. معمولا انتخاب سنگ ساختمانی بر اساس ارزش پروژه، مکان اجرای پروژه، قسمت ‌های مختلف پروژه و عوامل دیگر تعیین می ‌شود. انتخاب سنگ مناسب و با کیفیت باعث زیبایی دوچندان ساختمان خواهد شد. مهم ترین نکاتی که در هنگام خرید و فروش سنگ در یزد باید توجه شود را در ادامه شرح خواهیم داد. اولین نکته در ارتباط با ابعاد می باشد. سنگ های ساختمانی در ابعاد تایل بصورت مربعی و یا مستطیلی برش داده می شود. با توجه به نوع کاربرد آن می توان سنگی را خریداری نمود که ابعاد مناسبی داشته باشد. امروزه با گسترش تکنولوژی های برش سنگ در ابعاد متنوع می توان در خرید سنگ ساختمانی بهترین انتخاب را انجام داد. به طور مثال معمولا برای کفپوش ساختمان های اداری کوچک و یا منازل مسکونی می توان از تایل های چهل، پنجاه و شصت سانتی متری استفاده نمود که نسبت به انواع بزرگ تر کفپوش ها قیمت پایین تری دارند. خرید با ابعاد بزرگتر مثل هشتاد سانتی متری در فضاها و سالن های بزرگ پیشنهاد می شود. نوع خاصی از سنگ های کف آسانسور برش داده می شود که عموما از مرمریت ساخته می شوند و برای استفاده به جای تایل انتخاب مناسب تری هستند.

سنگ کویرات

سنگ کویرات

یا برای افزایش هارمونی رنگ در سنگ های پله می توان از همان نوع سنگ در زیر پله نیز استفاده کرد. امروزه سنگبری ها میزان برش های خرده بار را در لیست قیمت خود قرار داده اند که استفاده و کاربرد آن در فضاهایی با ابعاد کوچک تر را میسر کنند. دومین نکته مهم در ارتباط با فروش سنگ در یزد کاربرد آن می باشد. قبل از خرید نوع سنگ ساختمانی ابتدا باید مکان کاربرد آن سنگ در ساختمان را مشخص نماییم . برخی از سنگ ها میزان جذب بالایی دارند و نباید در مکان های مرطوب و نما استفاده شوند. برخی از سنگ ها با توجه به وزن مخصوص بالا، وزن بالای ساختمان را افزایش می دهند و می توان بصورت محدود در برخی نقاط ساختمان از آن ها استفاده نمود. استفاده برخی از سنگ ها در دیواره های ساختمان به سبب عدم قرار گیری در معرض فشار مناسب تر هستند. استفاده از سنگ کانتر آشپزخانه و سنگ پله با توجه به استاندارد ضخامت باید سه سانتی متر باشد. معمولا سعی می شود با توجه به ترافیک محیط فروش سنگ در یزد را محدودتر کرد و یا با توجه به نوع دکوراسیون ساختمان و نورگیر بودن فضای بیرونی و یا داخلی، از انواع مرمریت ها که تنوع رنگی بالاتری دارند انتخاب نمود. اگر محیط انتخابی شما نور زیادی ندارد مرمرها قابلیت عبور نور را دارند و می توان با نورپردازی از محیط به صورت بهینه استفاده کرد. البته خرید و فروش سنگ های مرمر به سبب قیمت بالا کمی محدودتر می باشد. سومین مورد در ارتباط با فروش سنگ در یزد آنالیز آن می باشد. قبل از خرید سنگ حتما از فروشنده بخواهید جدول آنالیزی که توسط آزمایشگاه معتبر تایید شده است را در اختیار شما قرار دهد. بسیاری از تامین کنندگان و سنگبری ها به علت اهمیت بالای این آنالیز این جدول را در سایت خود قرار می دهند که مشتری بتواند انتخاب مناسب تری داشته باشد. آنالیز سنگ به دو دسته فیزیکی و شیمیایی تقسیم می شود. در آنالیز شیمیایی که توسط دستگاه ایکس آر اف انجام می شود تمام عناصر تشکیل دهنده سنگ نشان داده می شوند. در آنالیز فیزیکی خواص مکانیکی سنگ مانند وزن مخصوص، مقاومت فشاری و میزان جذب آب اندازه گیری می شود که پارامترهای مهمی برای انتخاب و خرید و فروش سنگ ساختمانی می باشند.


دسترسی آسان را در فروش سنگ در یزد نباید از یاد برد. معادن کوچک و سنگبری های محدود میزان دسترسی نوع خاصی از سنگ را محدود می کند. معادن بزرگ با تولید و فرآوری بیشتر دسترسی به سنگ را گسترش می دهند. معمولا سعی می شود در خرید و فروش سنگ های ساختمانی از سنگ معادن بزرگ استفاده نمود که پروژه با کمبود تامین سنگ مواجه نشود. از طرفی از سنگبری هایی خرید و فروش سنگ ساختمانی انجام شود که از لحاظ تهیه کوپ معدن دچار مشکل نباشند. در برخی معادن به سبب رکود سیستم اقتصادی در برخی فصول تولید کوپ متوقف می شود و ممکن است در سیستم خرید و فروش سنگ در یزد در مقیاس بزرگ تر دچار مشکل شود. امروزه در کشور ایران فعالیت معادن سنگ های گرانیت به سبب هزینه های زیاد تولید و استخراج کوپ از معدن دچار وقفه شده است و هم اکنون معادن محدودی در این زمینه فعالیت دارند. نکته بعدی که در فروش سنگ در یزد مورد توجه می باشد فرآوری است. فرآوری سنگ یکی از پارامترهای مهم در خرید سنگ می باشند. میزان بالای استفاده از رزین کیفیت سنگ را کاهش می دهد. کالیبره نبودن ضخامت و ابعادی که به طور مناسب برش نخورده است و یا انعکاس نور پایین˓ دوام آن در بلند مدت را کاهش می دهد. هر چند ممکن است نسبت به نوع کالیبره شده قیمت پایین تری داشته باشد. لذا توصیه می شود حتما به استاندارد بودن ابعاد و ضخامت توجه شود.عدم گونیا بودن و ضخامت غیر یکنواخت در هنگام نصب سنگ را دچار مشکل کرده و تراز محیطی را بهم می زند. لذا در زمان خرید و فروش سنگ در یزد حتما به فرآیند تولید توجه شود. از تناسب رنگ در هنگام فروش سنگ در یزد نباید غافل شد. استفاده از رنگ های روشن نظیر رنگ های سفید، کرم و سنگ بژ میزان نور را در فضاهای تاریک بالا می برد و برعکس در فضاهایی که به میزان کافی نور در محیط وجود دارد می توان از طیف رنگ های قهوه ای تا تیره استفاده نمود. اگر سنگ به صورت استاندارد فرآیند تولید را نگذرانده باشد معمولا توانایی انعکاس نور کمتری خواهد داشت و به مروز کدر خواهد شد. انواع کاربرد فروش سنگ در یزد در ادامه بیان خواهد شد. سنگ تراورتن سنگی است که قابلیت کاربرد در همه بخش های ساختمان را دارد و برای کاربرد در ارتفاعات هیچ گونه مشکلی نخواهد داشت.

سنگ کویرات

سنگ کویرات

سنگ مرمریت سنگی است که برای مکان های داخلی به ویژه کف واحد ها مورد کاربرد قرار می گیرد و قیمت تقریبا مناسبی هم دارد. سنگ گرانیت اغلب در مکان های صنعتی و پر تردد به کار می رود و مقاومت فوق العاده زیادی دارد. سنگ مرمر را برای مکان های ویژه و جذاب که نورپردازی های خاص دارند استفاده می کنند. قیمت سنگ مرمر فوق العاده زیاد می باشد. در مورد سنگ خارجی باید گفت سنگ هایی که به ایران وارد می شوند مانند سنگ های امپرادور و سنگ های گرانیت چین و برزیل در این گروه می باشند. این سنگ ها هم در مکان های تقریبا لوکس کاربرد خواهند داشت. به طور کلی خلاصه نکات فروش سنگ در یزد را می توان اینگونه بیان کرد. عدم جذب زیاد آب که سنگ را متلاشی یا حل نکند، آلوده به مواد طبیعی و مصنوعی نباشد، باربر نباید کمتر از صد و پنجاه کیلوگرم بر سانتی متر مربع مقاومت فشاری برای قطعات داشته باشد، سالم و عدم شیار، ترک و رگه ‌های سست در بافت سنگ ساختمانی، در برابر شرایط فیزیکی و شیمیایی محیط قابل تحمل باشد، عدم خلل و فرج و پوسیدگی، مقاوم در برابر باد، یخبندان، تغییرات دما و کلیه عوامل فرسایش، مقاوم در برابر محیط ‌‌های شیمیایی، اسیدی و قلیایی و عمل آبکافت و اکسیداسیون، یکدست و یکنواخت و مقاوم دربرابر سایش باشد. فروش سنگ در یزد یکی از مهم ترین نکاتی هست که ساختمان سازان و معماران بیشتر به آن توجه می کنند. همچنین فروش سنگ در یزد به عنوان یکی از مهم ترین متریال ساختمان نقش مهمی در زیبایی و دوام اجزای یک ساختمان دارد. با توجه به تنوع زیاد سنگ های ساختمانی در ایران گاهی انتخاب نوع سنگ مناسب در بخش های مختلف ساختمان خریدار و انبوه سازان حوزه ساختمان را دچار سردرگمی می کند. همچنین باید در انتخاب سنگ نکات مهمی از جمله اینکه برای چه محیطی استفاده می شود و یا مقاومت سنگ در برابر سرما و گرما و غیره را در نظر گرفت. برای دریافت اطلاعات بیشتر از خرید و فروش سنگ در یزد از وب سایت سنگ کویرات بازدید نمایید. کادر تخصصی سنگ کویرات با فراهم آوردن پایگاه اینترنتی خرید و فروش انواع سنگ این امکان را برای تمامی هموطنان به وجود آورده اند که به راحتی محصول مورد نظر خود را به صورت اینترنتی مشاهده و انتخاب نمایند. در صورت وجود هرگونه مشکل و ابهام در این زمینه نیز پشتیبانی آنلاین فروشگاه سنگ کویرات در خدمت شماست تا مراجعان محترم را به بهترین نحو راهنمایی نماید.