advertise
سنگ کویرات

تولید سنگ ورقه ای

همانطور که می دانید سنگ های طبیعی ساختمان ها از دل کوه استخراج می شود. سپس بعد از به کارخانه ها منتقل می شود و پردازش های لازم را انجام می دهند و در آخر به بازار عرضه می کنند. این مقاله در مورد تولید سنگ ورقه ای می باشد. به همین منظور ما در این مقاله تمام تلاش خود را کرده ایم تا تمامی موارد در مورد تولید سنگ ورقه ای را برای شما بیان کنیم. تولید سنگ ورقه ای در واقع یکی از موارد مهمی می باشد که باید به آن توجه داشت. در ابتدای تولید سنگ ورقه ای در نظر داشته باشید، چگونگی قرار گرفتن کانی های مختلف برای تشکیل یک سنگ و اندازه و شکل های مختلفی که کانی ها دارند، بافت سنگ ها را تشکیل می دهند. همانطور که می دانید تولید سنگ ورقه ای از سنگ های آذرین می باشد که حاصل از مذاب خارج شده از دل کوه، انجام می شود. از انواع سنگ معدنی می باشد که در ساختمان سازی کاربرد های زیادی دارند. به همین منظور، مزایا استفاده از سنگ های آذرین را مورد بررسی قرار می دهیم. استفاده از سنگ های آذرین چون سنگ ورقه ای در صنایع مختلف، مخصوصا ساختمان سازی از مزایای زیادی برخوردار است. در ادامه مهم ترین مزایای استفاده از تولید سنگ ورقه ای را برای شما عزیزان بر خواهیم شمرد. به عبارتی می توان گفت که مقاوت بالا در برابر شرایط مختلف آب و هوایی، استقامت بالا در برابر نفوذ آب، استحکام زیاد در برابر فرسایش و ضربه، طول عمر و دوام بالا، سختی زیاد، تنوع زیاد در طرح و رنگ، قیمت مناسب، قابلیت هماهنگ شدن با مصالح در ساختمان سازی، مقاومت بالا در برابر خوردگی، مقاوم به خط و خش و سائیدگی، مناسب برای محیط زیست و مقاومت حرارتی بالا می توان از جمله ویژگی های تولید سنگ ورقه ای محسوب کرد. همانطور که از نامش پیداست سنگ ها پس از اتخراج از دل کوه به صورت ورقه ای می باشد. لازم به ذکر است که بدانید سنگ ورقه ای همان سنگ لاشه یا سنگ اسلیت می باشد. تولید سنگ ورقه ای به گونه ای می باشد که پس از استخراج از دل کوه، دارای شکل نا منظمی می باشد. به همین منظور به کارخانه های تولیدی منتقل می شود. توسط دستگاه های مخصوص تراش داده می شود و به صورت منظم و تراش خورده به بازار عرضه می شود.

سنگ کویرات

سنگ کویرات

سنگ های ورقه ای با توجه به ویژگی های ذکر شده در بسیاری از موارد زیباسازی مورد استفاده قرار می گیرد. به عبارتی با تولید سنگ ورقه ای می توانید فضاهای بسیار زیبا و جذابی را برای خود و اطرافیان رقم بزنیم. یکی از موارد استفاده از سنگ ورقه ای در ساخت و اجرای آبنما می باشد. به همین منظور می توان گوشه ای ازطبیعت را در باغ و ویلای خود داشته باشید. در ارتباط با تولید سنگ ورقه ای توجه داشته باشید این سنگ ها استحکام بالایی دارند و اغلب برای ساخت سنگ فرش یا دیوار های ویلایی مورد استفاده قرار می گیرند. البته همانطور که می دانید کاربرد سنگ های ورقه ای گسترده تر و وسیع تر است و همچنین تولید سنگ ورقه ای مزایای زیادی دارند. تولید سنگ ورقه ای منجر به ایجاد انواع مختلفی از سنگ ها می گردد. سنگ ورقه ای میگون، قرمز و مالون نمونه هایی از سنگ های ورقه ای می باشد. در نظر داشته باشید سنگ ورقه ای مشکی میگون یکی از انواع مقاوم سنگ ورقه ای است که در ساخت ساختمان، سنگ فرش و شهر سازی کاربردهای فراوانی دارد و این سنگ علاوه بر مقاومت بالا، از زیبایی چشمگیری نیز برخوردار است. این نکته حائز اهمیت است که یکی از انواع پرطرفدار سنگ ورقه ای، نوع قرمز آن است. در واقع می توان گفت به دلیل رنگ زیبا بیشتر از دیگر انواع سنگ های ورقه ای مورد استقبال معماران و طراحان قرار می گیرد. از آنجایی که این سنگ ها مقاومت زیادی دارند و می توان از آن ها برای دیوار چینی، ساخت پله و سنگ فرش ها در بناهای مختلف استفاده کرد. از دیگر انواع سنگ ورقه ای که از محبوبیت زیادی برخوردار است می توان به سنگ ورقه ای مالون اشاره کرد. این سنگ ها در ابعاد بزرگ استخراج شده و اغلب برای فضاهایی که به صورت قائم هستند مانند دیوارها یا نمای ویلا به کار گرفته می شود.


تولید سنگ ورقه ای با توجه به ساختار و رنگ خود می توانند کاربردهای زیادی در ساختمان سازی داشته باشند. قیمت مناسب این سنگ ها نیز کاربرد آن در ساختمان سازی را افزایش داده است. برخی از مهم ترین کاربردهای سنگ ای ورقه ای شامل مواردی چون، ساخت آبنما، طراحی دکوراسیون، ساخت سنگ کف، ساخت پیاده رو، ساخت سنگ فرش پارک ها، ساخت ویلا و مجتمع های مسکونی، اجرای نمای ویلا و ساختمان ها، ساخت دیوار و دیوار پوش، ساخت آبشار مصنوعی، ساخت و طراحی ساحل رودخانه ها یا دریا ها، ساخت پله، ساخت شومینه و باربیکیو، جدول و نهرهای انتقال آب، پوشش کانال ها و جوی ها، ساخت تندیس و کتیبه، پوشش سطوح مختلف و کاربرد در صنایع شیشه سازی، الکترونیکی، زیرسازی در راه آهن و ساخت جاده و آسفالت می باشد. با توجه به اینکه تولید سنگ ورقه ای به کاربردهای گوناگونی همراه می باشد، دارای رنگ بندی های متنوعی می باشد. به همین منظور شما می توانید با کاربا آن با تمامی موارد به کار رفته می توان به راحتی ست کرد. با توجه به اطلاعاتی که در مورد تولید سنگ ورقه ای برای شما بیان کرده ایم، در مورد نحوه ی تولید سنگ ورقه ای، انواع آن ها و کاربرد سنگ ورقه ای آشنا شده اید. به همین منظور، با توجه به اطلاعاتی که به شما داده شد، می توانید از فروشگاه سنگ کویرات سنگ ورقه ای مورد نظر خود را تهیه و خریداری نمایید. البته توجه داشته باشید که فروشگاه سنگ کویرات تمامی نیازهای شما را در نظر گرفته است. امکان خرید در فروشگاه سنگ کویرات هم به صورت حضوری، اینترنتی و تلفنی را برای شما در نظر داشته است. از طریق فروشگاه سنگ کویراات می توانید به دنیای سنگ های ساختمانی دسترسی داشته باشید. به همین منظور با بررسی و مقایسه کردن انواع سنگ ها و قیمت ها می توانید بهترین ها را برای خود رقم بزنید. علاوه بر این موارد، کارشناسان ما در خدمت شما می باشد تا در صورت اینکه در هنگام خرید سنگ ورقه ای و یا مطلع شدن از قیمت سنگ ها شما عزیزان و کاربران را راهنمایی و مشاوره دهند. بنابراین با این حال از خدمات مشاوره ای ما بهره مند شوید.

سنگ کویرات