advertise
سنگ کویرات

معدن سنگ لاشه شیراز

ابتدا به ساکن می توان گفت عموما سنگ های طبیعی که در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد، به صورت مالون سنگ، تراشیده و چکش خورده یا اشکال غیر منظم برای پی ساختمان دیوار و پایه بکار می روند، در ردیف سنگ های لاشه قرار دارند. به عبارت دیگر معادن سنگی که سنگ قواره و کنار نمی دهند، به صورت لاشه و یا مالون استفاده و مورد بهره‌ برداری قرار می گیرند. دانستن این نکته جالب است که بدانید این سنگ حاصل عمل انفجار در معدن سنگ است. در معدن سنگ لاشه شیراز، پس از خرد شدن سنگ ‌ها در معدن به قطعات کوچک تر، این سنگ به دست می ‌آید. به همین دلیل در معدن سنگ لاشه شیراز، این سنگ شکل خاص و سطح مشخصی ندارد. توجه داشته باشید برای استفاده و بهره برداری از این سنگ حتما باید گوشه و زوایای تیز آن گرفته شود، در غیر این صورت مجاز به استفاده از آن نخواهید بود. لبه های تیز، در معدن سنگ لاشه شیراز زمانی که انفجار رخ می دهد، موقع شکسته شدن سنگ‌ های بزرگ تر، تکه ‌های لاشه دارای گوشه و لبه ‌های تیز می ‌شوند. به همین منظور قبل از استفاده از سنگ های معدن سنگ لاشه شیراز باید به آن ها ساب زده شود تا آماده استفاده گردند. لازم به ذکر است از سنگ ‌های لاشه که ابعاد آن ‌ها کمتر از ۱۵ سانتی متر باشد، به عنوان پرکننده در مکان‌ های مختلف استفاده می‌کنند. در این صورت دیگر نیازی به ساب زدن سنگ حاصل از معدن سنگ لاشه نیست. البته سنگ ‌هایی با نام لاشه می ‌بایست عاری از هرگونه لایه ‌بندی باشند. به عبارت دیگر، سنگ لاشه، نباید لایه لایه باشد. سنگ لاشه‌ای را که از معدن سنگ لاشه شیراز انتخاب می کنید،دارای سختی و مقاومت قابل قبولی می باشد. عموما دیده شده است، وجود شکاف و درز در این سنگ نشان از عدم مقاومت و استحکام پایین آن می‌ باشد.

سنگ کویرات

سنگ کویرات

یکی دیگر از مشخصات کیفی این سنگ در معدن سنگ لاشه شیراز، بدون شکاف و درز بودن آن است، که نشانی بر کیفیت این سنگ خواهد بود. از طرف دیگر، شرایط و نوع استخراج این سنگ از دیگر مشخصات کیفی آن در معدن سنگ لاشه شیراز است. شرایط استخراج این سنگ باید رو باز باشد و به آسانی و بدون باطله صورت گیرد، که در معدن سنگ لاشه به بهترین نحوه انجام می شود. همانطور که در ابتدای مقاله اشاره شد، سنگ لاشده ای سنگی است که به علت شکل ظاهری خود کاربرد تزئینی ندارد. در نتیجه عمده مصرفی که برای این سنگ در نظر گرفته می‌شود، استفاده در کار های عمرانی است. از کاربرد های سنگ لاشه ای باید به موارد متعددی اشاره می شود. از جمله کاربرد های سنگ های معدن سنگ لاشه شیراز به دلیل بالا بودن کیفیفت و کارایی آن می توان به مواردی چون، ساخت در انواع پل ‌های سنگی، استفاده از آن در ابنیه‌ های ساختمانی، ساخت سد، ایجاد دیوار و پی ‌های لازم در ساختمان و کاربرد فراوان تشکیل و ساخت در پودر سنگ اشاره نمود. از طرفی شاید این پرسش برای شما پیش بیایید که سنگ ورقه ای حاصل از معدن سنگ لاشه شیراز دارای چه مزیت هایی می باشد، برای یافتن پاسخ خود به ادامه ی مطالب توجه نمایید. کوهی که از معدن سنگ لاشه شیراز استخراج می شود به صورت طبیعی و طی گذشت هزاران سال به صورت ورقه ای در کوه ایجاد شده اند و دارای مقاومت بالا در برابر سرما و یخبندان می باشد. همچنین سنگ های حاصل از معدن سنگ لاشه شیراز بسیار مستحکم بوده و سالیان زیادی بدون کوچک ترین تغییر می تواند زیبایی بنا و ساختمان را حفظ کنند و محیط زندگی را به طبیعت پیوند زده و بهانه ای برای شادی با طبیعت باشد.


به همین منظور قیمت تمام شده ی سنگ های ورقه ای معدن سنگ لاشه شیراز بسیار مقرون به صرفه بوده است، که در فروشگاه سنگ کویرات به وفور دیده می شود. زیرا مانند سنگ های ساختمانی دیگر هزینه های جانبی برای تولید ندارند. همچنین سنگ ورقه ای معدن سنگ لاشه شیراز ساده ترین انتخاب برای زیبایی نما و پروژه های ساختمانی انتخاب طبیعت، انتخاب سادگی و زیبایی است. همانطور که می دانید سنگ های لاشه ای معدن سنگ لاشه شیراز دارای انواع مختلفی می باشد که به سه دسته ی کلی تقسیم بندی می شود، در ادامه به بررسی هر یک از آن ها خواهیم پرداخت. سنگ مالون یکی از مجموعه های سنگ لاشه ای می باشد که دستخوش یک سری تغییرات از جمله تراش کاری شده است. سنگ مالون معدن سنگ لاشه شیراز نسبت به لاشه سنگ شکل و شمایلی هندسی تر دارد. به طوری که پس از تراش کاری به سنگی با سطح صاف و ظاهری چهار گوش تبدیل می شوند. سنگ ورقه ای نیز زیر شاخه لاشه سنگ است. اما به دلیل اینکه به صورت ورقه ای استخراج می شود به این نام معروف شده است. در نظر بگیرید این سنگ ها به دلیل اینکه به صورت طبیعی و ورقه ورقه در دل طبیعت و کوه ها در معدن سنگ لاشه شیراز ایجاد شده اند، مقاومت زیادی نسبت به شرایط آب و هوایی مختلف چون سرما یا گرمای شدید از خود نشان می دهند. از همین رو کاربرد های فراوانی در صنایع ساخت و ساز و در میان معماران پیدا کرده است. سنگ کوهی، این نوع سنگ نیز مانند سنگ لاشه بوده و به دلیل نوع استخراج از معدن سنگ لاشه شیراز به این نام شناخته می شود. توجه داشته باشید سنگ کوهی مستقیما از معدن سنگ لاشه شیراز استخراج شده و در این روند به شیوه های مختلف، قطعات بزرگ سنگ را از کوه جدا می کنند و برای آماده سازی به کارخانه می برند.

سنگ کویرات

سنگ کویرات

هم اکنون بعد از شناخت دسته بندی های سنگ لاشه حاصل از معدن سنگ لاشه شیراز به کاربرد هر یک از آن ها می پردازیم. کاربرد سنگ مالون به گونه ای می باشد که می توان در انواع پروژه های شهر سازی و ساختمان سازی استفاده کرد. به طور مثال سنگ مالون معدن سنگ لاشه شیراز برای دیوار حیاط، باغ، ویلا و همچنین کف سازی این محیط ها انتخاب مناسبی است. علاوه بر این موارد در پروژه های شهر سازی و جاده سازی نیز از این سنگ در پل ها و تونل ها استفاده می کنند. سنگ های ورقه ای به دلیل استحکام بالا، قیمت مناسب و رنگ های مختلف کاربرد های فراوانی دارند. از مهم ترین کاربرد های سنگ ورقه ای معدن سنگ لاشه شیراز می توان به ساخت آبنما، ساخت پیاده رو و سنگفرش، ساخت دیوار و دیوار پوش، طراحی دکوراسیون، ساخت پله، ساخت شومینه و باربیکیو و.... اشاره نمود. کاربرد سنگ کوهی حاصل از سنگ لاشه شیراز نیز مانند دیگر انواع سنگ لاشه در ساخت دیوار و کف محیط های فضای خارجی، سنپ پله پارک ها و ویلا، ساخت آبشار مصنوعی و غیره استفاده می شود. فروشگاه اینترنتی سنگ کویرات سنگ هایی با مرغوبیت بالا را به شما عزیزان ارائه می دهد. به همین منظور شما می توانید با انتخاب سنگ معدن سنگ لاشه شیراز، محصولات مورد نظر خود را خریداری نمایید. سنگ های موجود در فروشگاه با ضمانت تضمین شده برای شما ارسال می گردد. این خدمات ویژه سبب شده است تا به عنوان یکی از فروشگاه های مطرح روز در سطح کشور شناخته شود.