advertise
سنگ کویرات

فروشگاه سنگ تهران

در هر کجای ایران که باشید می توانید برای تهیه مصالح مورد نیاز خود در اینترنت به راحتی جست و جو نمایید. به عنوان مثال هموطنان تهرانی قاعدتا به دنبال فروشگاه سنگ تهران می گردند. در سایر شهرها نیز موضوع به همین ترتیب است. امروز در این مقاله ما با عنوان فروشگاه سنگ تهران در خدمتتان هستیم و در ادامه می خواهیم به شرح این که در فروش سنگ مرمریت در فروشگاه سنگ تهران به چه نکاتی باید دقت کرد، بپردازیم. حتی اگر ساکن تهران نیستید پیشنهاد می کنیم این مطلب را مطالعه فرمایید. چرا که نکات کاربردی برای انتخاب سنگ مناسب در آن گنجانده شده است. در ادامه مقاله فروشگاه سنگ تهران با ما همراه باشید. فروش سنگ در فروشگاه سنگ تهران از ارکان مهم ساختمان سازی است. اهمیت آن به قدری است که حتی می ‌تواند در فروش موفق یا ناموفق واحدهای ساختمان نیز تاثیر بگذارد. عوامل مختلفی درانتخاب سنگ مورد نیاز ساختمان دخیل هستند که از آن جمله می ‌توان به ارزش پروژه‌ ی مربوط و محل ساختمان اشاره کرد. در زمان فروش سنگ مرمریت در فروشگاه سنگ تهران باید به عوامل مهمی دقت نمود که در این مقاله به بررسی این عوامل می پردازیم. سنگ ‌های مختلفی که در ساختمان سازی استفاده می ‌شوند عبارتند از سنگ تراورتن، سنگ مرمریت، سنگ گرانیت، سنگ مرمر، سنگ چینی و غیره. نکته ‌ی حائز اهمیت در خرید سنگ مرمریت از فروشگاه سنگ تهران ویژگی‌ های این سنگ است. توجه داشته باشید که بر اساس این ویژگی‌ ها محل استفاده از آن در ساختمان تعیین می ‌شود. نکته‌ ی مهم دیگر که هنگام انتخاب و خرید سنگ مرمریت و سایر سنگ ‌ها از فروشگاه سنگ تهران باید مد نظر داشت، کیفیت فرآوری سنگ و دقت به کار رفته در هنگام این فرآیند است. کیفیت مناسب سنگ و درخشندگی آن در دوام و پایداری ساختمان تاثیر مستقیم دارد. همچنین لبه‌ های سنگ باید سالم باشند. اگر لبه‌ های سنگ ریخته باشند سنگ بدقواره می ‌شود و بر کیفیت و زیبایی تاثیر منفی می‌ گذارد. دو عامل مهم دیگر در انتخاب و خرید سنگ از فروشگاه سنگ تهران ضخامت و سورت سنگ است. ضخامت از لحاظ حمل و نقل و نیز نصب اهمیت دارد و درجه نیز از لحاظ زیبایی حائز اهمیت می باشد.

سنگ کویرات

سنگ کویرات

چرا که اگر سنگ در دسته ‌ی درستی سورت نشده باشد باعث می ‌شود محل نصب سنگ منظره‌ ی بدی پیدا کند. به طور خلاصه نکاتی که در ادامه می آیند در هنگام خرید از فروشگاه سنگ تهران اهمیت دارند. مقاومت فشاری، جذب آب سنگ، کاربرد سنگ، شکل و اندازه‌ ی سنگ، ذخیره‌ ی سنگ، قیمت سنگ، نوع فرآوری سنگ ، رنگ سنگ. همچنین سنگ خریداری شده از فروشگاه سنگ تهران باید بدون ترک، شیار، شکستگی، رگه سست، پوسیدگی و خلل و فرج باشد. به نظر شما در فروشگاه سنگ تهران چه نکاتی رعایت می گردد. از سمت خریدار باید گفت که در خرید سنگ مرمریت از فروشگاه سنگ تهران دو نکته‌ ی مهم را باید در نظر داشت. اول این که سنگ مرمریت چه ویژگی ‌هایی دارد و دوم این سنگ برای چه بخش‌ ها و فضاهایی از ساختمان مناسب است. از این محصول برای فضاهای داخلی ساختمان استفاده می‌ شود و بیشترین استفاده را در کف واحدها دارد. در نتیجه مواردی که برای نماها و فضاهای داخلی و کف هر بنایی اهمیت دارند در انتخاب این سنگ از فروشگاه سنگ تهران نیز اهمیت دارند. پیشتر به مواردی که در هنگام خرید سنگ از فروشگاه سنگ تهران اهمیت دارند اشاره کردیم. در اینجا این موارد را با در نظر گرفتن کاربردها در خصوص خرید نوع خاصی از سنگ یعنی مرمریت از فروشگاه سنگ تهران بیشتر توضیح می ‌دهیم. گفتیم که سنگ مرمریت در نما و کف استفاده می ‌شود. وقتی خرید این سنگ از فروشگاه سنگ تهران برای نما انجام می ‌شود، حداقل مقاومت فشاری سنگ باید سیصد کیلوگرم بر سانتی متر باشد. جذب آب سنگ نما نیز باید حداکثر دو درصد باشد. البته میزان جذب آب سنگ برای نمای داخلی اهمیتی ندارد. از لحاظ کاربرد این محصول برای نمای بیرونی مناسب نیست. بنابراین باید دقت داشت که از آن فقط در نماهای داخلی استفاده شود. در صورتی که خرید سنگ مرمریت از فروشگاه سنگ تهران برای کف بنا انجام می ‌شود باید دقت داشته باشید که مقاومت فشاری آن برای واحدهای مسکونی دویست و هفتاد کیلوگرم بر سانتی متر، برای واحدهای تجاری و اداری پانصد کیلوگرم بر سانتی متر و برای پارکینگ‌ ها و محوطه‌ ها نهصد کیلوگرم بر سانتی متر باشد. در خصوص انتخاب سنگ از فروشگاه سنگ تهران برای کف بنا نیز باید به کاربری محل استفاده‌ی سنگ دقت کنید. سنگ انتخابی باید جذب آب پایینی داشته باشد. اگر برای محلی که آبریزی در آن زیاد است از سنگی با جذب آب بالا استفاده شود، سنگ لکه لکه شده و شکل آن بد می ‌شود. از لحاظ کاربری برای واحدهای مسکونی، اداری و تجاری کف ‌پوش سنگ مرمریت مناسب است اما برای کف پارکینگ، محوطه‌ ها و پیاده روها بهتر است از دیگر انواع سنگ مثل تراورتن و گرانیت استفاده شود.


نحوه‌ ی تشخیص سنگ مرمریت یکی از مواردی است که باید پیش از خرید از فروشگاه سنگ تهران آموخته باشید. مرمریت در واقع نام علمی برای یک سنگ نیست. این سنگ در ایران به این نام معروف است و در واقع هم معادل ماربل است هم سنگ‌ هایی را که در زیرمجموعه ‌ی ماربل قرار نمی‌گیرند در خود جای می ‌دهد. با وجود این توضیحات مرمریت سنگی آهکی است. هر سنگ آهکی که در زمره‌ی سنگ‌ های مرمر و تراورتن نباشد در زیرمجموعه‌ ی مرمریت قرار می‌ گیرد. خود سنگ مرمریت گونه ‌های مختلفی دارد که عبارتند از مرمریت کلسیتی، مرمریت منیزیتی، مرمریت کلسیتی دولومیتی و مرمریت دولومیتی. رنگبندی این سنگ که به خاطر وجود ناخالصی‌ ها شکل می‌ گیرد از رنگ‌ های سفید تا قرمز، کرم، قهوه‌ای، صورتی، مشکی، سبز و غیره را در فروشگاه سنگ تهران شامل می شود. تشخیص سنگ مرمریت از سنگ تراورتن برای افرادی که تخصص ندارند، دشوار است. این افراد باید برای تشخیص این سنگ به پشت آن نگاه کنند. سنگ مرمریت سنگی رگه ‌دار و فاقد خلل و فرج است. یکی از سوالات پرتکرار در این زمینه این است که چه نوع سنگی برای کجا مناسب است. استفاده از هر سنگی بستگی به محلی که در آن نصب می ‌شود و ویژگی ‌ها و کاربری خاص آن محل دارد. به عنوان مثال برخی از سنگ ‌های مرمریت دارای ماهیت آهکی بوده و جذب آبشان بالاست. در نتیجه نمی ‌توان از این نوع سنگ‌ها در سرویس بهداشتی و آشپزخانه استفاده کرد. همچنین باران، سرما، گرما و هوا برای این نوع سنگ مناسب نیست. چرا که آب، انقباض و انبساط باعث خوردگی آن می ‌شوند. بیشتر انواع مرمریت در برابر ضربه مقاوم نیستند و به همین دلیل برای محل‌ های پر رفت و آمد نیز توصیه نمی ‌شوند. به طور کلی این سنگ از فروشگاه سنگ تهران بیشتر برای استفاده در داخل ساختمان خریداری می گردد. یعنی در دیواره‌ی راه پله، دیواره‌ ی پارکینگ و کف. پس از خواندن این مطلب احتمالا شما نیز کنجکاوید که از کجا سنگ مرمریت خریداری نمایید. ایران معادن سنگ مرمریت بسیار زیادی دارد که تعداد زیادی شناسایی شده و مورد بهره برداری قرار گرفته‌ اند و بسیاری نیز هنوز به این مرحله نرسیده‌ اند. تنوع این سنگ ‌های داخلی در فروشگاه سنگ تهران از لحاظ جنس و رنگ زیاد است. در میان تامین کنندگان این محصول می ‌توان به چند مورد اشاره کرد که در زمینه‌ ی تولید مرمریت ‌های مختلف فعال هستند. برای تهیه ی سنگ مرمریت با زمینه‌‌ ی طوسی، با زمینه‌ ی قهوه‌ ای و با زمینه‌ ی کرم فروشگاه سنگ تهران در دسترس شما می باشد. برای تهیه‌ ی سنگ مرمریت با زمینه‌ ی سفید، با زمینه ‌ی مشکی و با زمینه ‌ی قرمز نیز به همین ترتیب. در حقیقت می توان گفت فروشگاه سنگ کویرات با فراهم آوردن پایگاه اینترنتی فروش سنگ، عنوان فروشگاه سنگ تهران را نیز در خود جای داده است. هموطنان عزیز در سراسر کشور قادر خواهند بود تا انواع سنگ را از وب سایت سنگ کویرات به عنوان یکی از بهترین و با تجربه ترین فروشگاه های سنگ ایران خریداری نمایند

سنگ کویرات