advertise
سنگ کویرات

هزینه ساخت استخر با سنگ لاشه

هزینه ساخت استخر با سنگ لاشه، ما در این مقاله با این عنوان می خواهیم مطالبی را برای شما بیان کنیم که به طور یقین شما در انتخاب نوع سنگ های به کار رفته در ساخت استخر کمک کند. به همین منظور تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. شاید در گذشته فرصت ها برای شنا کردن و یا لذت بردن از آب به اندازه امروز محدود نبود. به عبارتی می توان گفت که در گذشته وجود آب های و رودخانه های روان فراوان و یا دریاچه های پر آب محیط خوبی برای شنا کردن و گذران اوقات فراغت بود. از این رو کمتر کسی به فکر ساخت استخر در باغ یا خانه خود بود. اما امروز با توجه به زندگی های شهر نشینی و آپارتمان سازی همه چیز فرق می‌کند و آن امکانات و مواهب خدادادی دیگر در دسترس ما قرار ندارند. در واقع می توان گفت، پیشرفت شهر ها و کمبود فضا نیز باعث شده که ما از طبیعت فاصله بگیریم. شاید به همین دلیل است که ما اکنون و در این زمان بیشتر از هر وقت دیگری به فکر ساخت استخر و فراهم کردن یک مکان کوچک مفرح در خانه، حیاط، ویلا یا باغ خود هستیم. به همین منظور اگر شما به فکر ایجاد استخر یا حتی حوضچه های کوچک و یا میخواهید طراحی و ساخت استخر خود را به کسی بسپارید حتما این مقاله را با عنوان هزینه ساخت استخر با سنگ لاشه در وب سایت فروشگاه بخوانید. ساخت استخر شامل روش هایی برای احداث استخر می باشد که توسط پیمانکار ساخت استخر با متریال خاص می باشد که به صورت کاملا مطالعه شده، باید انجام پذیرد. همانطور که می دانید سازه اصلی ‌ترین مساله در خصوص پایداری استخر است. فاکتور هایی که در سازه استخر تاثیرگذارند، معمولا شکل و عمق آن هستند. هر چند که اغلب افرادی که استخر دارند از سازه های معمول و ساده برای ساخت استخر خود استفاده می‌کنند، اما هستند افرادی که به سلیقه خودشان و یا توصیه مشاور سازنده استخر، سازه های مختلف و شکیلی را انتخاب می کنند. این افراد باید هزینه های بالاتری بپردازند. در واقع هرچه شکل و متریال سازه استخر پیچیده تر باشد هزینه ها نیز بالاتر می ‌رود. رایج ‌ترین سازه های استخر معمولا از سنگ های لاشه ساخته می شوند. زیرا سنگ های لاشه هم مقاومت بالایی دارد، هم شکل پذیر است و از همه مهم تر هزینه ساخت استخر با سنگ لاشه به نسبت سایر مصالح هزینه کمتری در بر دارد.

سنگ کویرات

سنگ کویرات

اما لازم به ذکر است که اگر قصد دارید استخر را با ضخامت کمتر و در طبقات بالاتر مثل سقف یا تراس اجرا کنیم، معمولا از سازه های فلزی یا فایبرگلاسی برای ساخت استخر بهره بگیرید. در کشور های مدرن و حتی جدیدا در کشور خودمان نیز از انواع فلزی و فایبرگلاس استفاده می شود. با این حال، هر گونه اهمال و کوتاهی در مراحل اجرای استخر از جانب سازنده استخر منجر به صدمات جبران ناپذیری به سازه استخر و سیستم آب بندی استخر می گردد و بنابراین باید در نظر داشت علاوه بر هزینه ساخت استخر با سنگ لاشه و دقت بالا در هنگام احداث استخر و استفاده از مواد مناسب و رعایت کامل مراحل ساخت استخر نسبت به چگونگی کاربری استخر مواضع قبلی کاملا روشن و واضح باشند. لازم به ذکر است که هزینه ساخت استخر با سنگ لاشه حتما باید مطابق با کاربرد استخر باشد. توجه داشته باشید که هزینه ساخت استخر با سنگ لاشه از ارزان ترین نوع استخر ها می باشد که می توان برای امور کشاورزی مانند آبیاری مزارع و باغات از آن استفاده نمود. هزینه ساخت استخر با سنگ لاشه به گونه ای می باشد که یکی از روش های به صرفه جهت ساخت استخر است. به طور معمول دیده شده است که ساخت استخر با سنگ لاشه برای مواردی کاربرد دارد که جهت مصارف کشاورزی و آبیاری مزرعه به کار می روند. در مواردی هم می توانید از این استخرها برای شنا استفاده کنید همانطور که می دانید سنگ هاس لاشه از دل کوه استخراج می شود و دارای شکل خاص و منظمی نمی باشد. به همین منظور به کاربرد آن ها در ساخت استخر یکی از مواردی می باشد که سبب می شود زیبایی و جلوه خاصی به فضای به کار برده شده بدهد. هزینه ساخت استخر با سنگ لاشه به گونه ای می باشد که با قرار دادن آن در کنار یکدیگر و یک نور پردازی مناسب در کنار استخر می توانید بهترین لحاظ را برای خود رقن بزنید. به عبارتی با کم بودن هزینه ساخت استخر با سنگ لاشه، می توانید گوشه ای طبیعت را در باغ یا ویلای خود داشته باشید. در ابتدای برانداز کردن هزینه ساخت استخر با سنگ لاشه انتخاب فضای مناسب می باشد. بدین صورت که حال که فضای مناسب را انتخاب کردید، باید در مورد روکار یا توکار بودن استخر تصمیم گیری کنید.


در این راستا به شما توصیه می شود، چون هدف شما ساخت استخر با سنگ لاشه است، بهتر است که سبک توکار را انتخاب کنید. چون استخرهایی که با سنگ لاشه ساخته می شوند نسبت به استخر های مدرن دارای مقاومت کمتری هستند و بهتر است به صورت توکار پیاده سازی شوند. تعیین شکل هندسی استخر، بعد از انتخاب بستر مناسب، در صورتی که انتخاب شما استخر توکار است، به همین منظور شروع باید شکل هندسی مناسبی برای استخر انتخاب کنید و زمین را بر اساس ابعاد شکل مورد نظر گود برداری کنید. اگر چه استخر های دایره ای شکل، دارای مقاومت بیشتری بوده و محبوب تر هستند، اگر که تمایل به ساخت استخر مستطیلی یا مربعی دارید، کافیست زمین را به شکل مورد نظر گود برداری کرده و در نهایت کف فضای مورد نظر را صاف و یکدست کنید. هم اکنون انتخاب ابعاد سنگ لاشه با توجه به هزینه ساخت استخر با سنگ لاشه انجام می شود. در این مرحله باید سنگ های ریز و درشت مناسب را انتخاب کنید تا به وسیله سیمان و ماسه آن ها را نصب کنید. سنگ های مسطح از سنگ های گرد بهتر هستند. سنگ های بزرگ تر را روی سطوح قرار دهید و برای پر کردن فضای بین سنگ های بزرگتر، از سنگ ریزه ها استفاده کنید. شما با توجه به هزینه ساخت استخر با سنگ لاشه، می توانید بهترین استخر با هزینه کم برای خود در باغ و یا ویلای خود داشته باشید. با توجه به مطالبی که در مورد هزینه ساخت استخر با سنگ لاشه برای شما بیان شد، باید از مراکزی نسبت به خرید اقدام نمایید که نسبت به کیفیت و مقاومت سنگ ها اطمینان داشته باشید . از این رو فروشگاه سنگ کویرات از جمله منابع تامین کننده می باشد که سما می توانید نسبت به خرید انواع سنگ های طبیعی را در آن اقدام نمایید. زیرا که فروشگاه سنگ کویرات سنگ های خود را از معادن هایی تامین می کند که از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار می باشد. همچنین کارشناسان ما در خدمت شما می باشند تا شما را در امر هزینه ساخت استخر با سنگ لاشه راهنمایی سازند. در صورت خرید این نمونه سنگ ها تا پایان تحویل محصولات پشتیبانی های لازم انجام می شود.

سنگ کویرات