advertise
قیمت سنگ لاشه کف

قیمت سنگ لاشه کف

سنگ های گوناگون با کاربردهای متفاوتی که دارند قیمت های مختلفی را نیز شامل می شوند. برخی از آن ها مانند قیمت سنگ لاشه کف به صرفه تر هستند و برای مصارفی همچون کف سازی حیاط به کار گرفته می شوند. برخی دیگر در مقایسه با قیمت سنگ لاشه کف هزینه بالاتری دارند و در قسمت هایی همچون نماهای داخلی و خارجی ساختمان استفاده می گردند. البته تمامی این سنگ ها از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند و بیشترین عاملی که موجب ایجاد تفاوت در قیمت آن ها گشته، میزان زیبایی و کاری است که بر روی آن ها انجام می گردد. به عنوان مثال یکی از عللی که موجب گشته قیمت سنگ لاشه کف پایین باشد این است که این سنگ زمانی که از معدن استخراج شد مستقیما مورد استفاده قرار می گیرد و برای برش کاری به کارخانه برده نمی شود. به همین ترتیب بقیه سنگ ها با توجه به وقتی که برایشان صرف می گردد قیمت های گوناگونی دارند. دراین مقاله در خصوص قیمت سنگ لاشه کف توضیح می دهیم. سنگ لاشه یکی از انواع سنگ های ساختمانی می باشد. سنگ هایی که در صنعت ساختمان سازی یا راه سازی استفاده می شوند انواع بسیار مختلف و متفاوتی دارند. استفاده از سنگ در ساختمان سازی از زمان های گذشته تا به امروز بسیار رایج بوده است. یکی از مدل های سنگ که از گذشته ته به امروز استفاده می شود سنگ لاشه می باشد. شاید در گذشته قیمت سنگ لاشه کف به شکلی که امروزه مورد بحث است، مطرح نبوده ولی در عصر حاضر یکی از اولین سوال هایی که پیش از خرید پرسیده می شود قیمت سنگ لاشه کف است. سنگ های لاشه زیر مجموعه سنگ های دگرگونی بوده و جز سنگ های دست نخورده می باشند. اغلب سنگ های ساختمانی قبل از این که مورد استفاده قرار بگیرند دچار تغییراتی می شوند. این سنگ ها معمولا بعد از استخراج در معدن برش داده می شوند ، اما سنگ های لاشه جز سنگ های دست نخورده و بدون تراش می باشند.

سنگ کویرات

سنگ کویرات

این سنگ ها دست نخورده و بدون تراش هستند و به دلیل های مختلف و متفاوتی استفاده های فراوانی دارند. به طور مثال سنگ لاشه برای کف حیاط یکی از کاربردهایی است که این سنگ ها به دلیل استحکام بالا و چگالی زیادی که دارند برای ساخت دیوار های حیاط و باغ ویلا ها نیز استفاده می شوند. نکته قابل توجه در خصوص قیمت سنگ لاشه کف این است که قیمت این سنگ ها نسبت به سایر کف پوش هایی که برای حیاط انتخاب می شود بسیار به صرفه تر می باشد. زیرا سنگ های لاشه نسبت به سنگ های دیگر ارزان تر می باشند. علت قیمت پایین تر این سنگ ها نیز بدون برش بودن و دست نخورده بودن آن ها می باشد. باید گفت عوامل و پارامترهای گوناگونی از جمله کیفیت و اندازه بر قیمت سنگ لاشه کف اثر می گذارد. امروزه بیشتر مردم به سنگ های ساختمانی روی آورده‌ اند که بیشترین مصرف سنگ در صنعت ساختمان ‌سازی است. این سنگ‌ ها علاوه بر مقاومت بالا زیبایی خاص خود را دارند. سنگ مشکی میگون نیز این خصوصیات را دارد و جزو سنگ‌ های مورد علاقه مردم می ‌باشد. سنگ مشکی میگون یکی از زیباترین سنگ های ورقه ‌ای ایران است که کاربردهای متفاوتی دارد. به طور مثال از این نوع سنگ در دیوار و ستون و محوطه ‌سازی باغ‌ ها و ویلاها مورد استفاده قرار می ‌گیرد که زیبایی زیادی به ملک و ساختمان شما می ‌دهد. از این نوع سنگ در شهرسازی نیز به دلیل مقاومت بسیاز زیاد استفاده می ‌شود. این سنگ ‌ها معمولا جزو سنگ ‌های تزیینی نیستند و برای این موارد به کارگرفته نمی ‌شوند. زیرا این سنگ‌ ها حاوی کانی ‌هایی است که قابل تفکیک و مقرون به صرفه نیست و از یکی مهم ترین نکات پیش از خرید، قیمت سنگ لاشه کف می باشد. پس بیشتر در صنایع مثل محوطه‌ سازی، راه‌ سازی و برای این گونه موارد مورد استفاده قرار می ‌گیرد. سنگ ورقه ‌ای مشکی میگون یکی از بهترین سنگ‌های مقاوم ایران است که معمولا ورقه ای و تکه ‌ای وجود دارد که قطعه‌ های آن هم‌ اندازه و مرتب نیستند اما مقاومت این نوع سنگ بسیار بالا است.


سنگ ورقه ‌ای مشکی میگون زیبایی منحصر به فردی دارد که با درست نصب کردن آن زیبایی منزل شما را چندین برابر می‌ کند. لازم به ذکر است که این محصول در اثر رطوبت و قرار گرفتن در معرض آفتاب طولانی گاهی سطوح این سنگ کمی تغییر رنگ می ‌یابد اما این خرابی به داخل سنگ وارد نمی ‌شود و سالم باقی می ‌ماند. سنگ ورقه ‌ای دارای قواره‌ های بزرگ است و هم به صورت متر مربعی و هم به صورت تنی بارگیری و فروخته می ‌شود. هزینه تهیه این سنگ نسبت به بقیه سنگ ها بالاتر می ‌باشد و اصلا قابل مقایسه با قیمت سنگ لاشه کف نیست. ولی همچنان با قیمت بالایی که دارد یکی از سنگ‌ های مورد علاقه مردم است. شما می ‌توانید برای اطلاع از قیمت این سنگ و قیمت سنگ لاشه کف با مشاوران مجموعه سنگ کویرات در ارتباط باشید و یا با شماره های قرار گرفته در وب سایت تماس بگیرید. در آخر باید به این موضوع اشاره کنیم که سنگ ورقه ‌ای مشکی میگون چه تفاوتی با سنگ لاشه آن دارد. این سوال یکی از مهم ترین سوالاتی است که به فکر هر خریداری که قصد خرید این سنگ را دارد، می‌ افتد. ابتدا باید گفت که سنگ های ورقه‌ ای، سنگ هایی هستند که دستخوش تغییر نمی ‌شوند و به صورت طبیعی روانه بازار می گردند. اما به سنگ‌ های ورقه ‌ای که شکسته شده اند و به سنگ ‌های کوچک و نامنظم تبدیل شده ‌اند سنگ لاشه می ‌گویند و کیفیت و قیمت کمتری نسبت به سنگ ورقه‌ ای دارند. همچنین پیشتر نیز گفتیم که قیمت سنگ لاشه کف تفاوت بسیاری با قیمت سنگ ورقه ای دارد. برای خرید این محصولات و همچنین خرید انواع سنگ با بالاترین کیفیت ممکن به قسمت فروشگاهی وب سایت سنگ کویرات مراجعه فرمایید و برای استعلام قیمت انواع سنگ با کارشناشان این مجموعه در ارتباط باشید.

سنگ کویرات