advertise
سنگ کویرات

قیمت مالون تراش خورده

همانطور که می دانید امروزه نقش سنگ ها در ساخت و ساز و مصالح ساختمانی بسیار پر رنگ شده است. به عبارتی از قدیم تا کنون به دلیل بالا بودن مقاومت و استحکام سنگ ها در نما و یا فضا سازی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گرفته است. البته با گدشت زمان و به رو آمدن مصالح دست ساز یا وجود کاشی و سرامیک ها کمی نقش کاربرد سنگ ها کمتر شد. اما با توجه به زندگی های شهر نشینی و وجود آپارتمان ها افراد به ساخت و ایجاد فضا های دل نشین و دنجی برای خود و خانواده ی خود افتادند. از این رو استفاده سنگ های طبیعی رفته رفته در ساخت و ساز ها از جایگاه ویژه ای برخوردار شد. سنگ های طبیعی همانطور که از نامش پیداست در معدن سنگ ها از دل کوه استخراج می شود. در این مقاله قصد بر این است که کارشاسان ما در مورد قیمت مالون تراش خورده برای شم مطالبی را رائه کنند تا در این صورت بتونید با شناخت و آگاهی نسبت به قیمت مالون تراش خورده اقدام نمایید. توجه داشته باشد در ابتدا این سنگ ها به صورت ورقه ای و لایه ای می باشد. به همین منظور این سنگ ها به نام سنگ های ورقه ای شناخته می شود، چون که این سنگ ها دارای شکل خاص و منظمی ندارد. برای کاربرد آن ها در فضا سازی به گونه ای استفاده شود که در کنار هم سنگ مالون به سنگ بادبر نیز شناخته می‌ شود. لازم به ذکر است که سنگ مالون زمانی قابل استفاده می‌شود که تغییراتی بر روی آن صورت گیرد. برای این‌ که سنگ مالون به عنوان یکی از متریال‌ های ساختمانی قرار گیرد. لازم است پس از استخراج و انجام تغییرات جزئی، جهت شکل گرفتن نهایی به کارگاه منتقل شوند. در کارگاه این سنگ‌ ها تراش داده می ‌شوند که به آن ‌ها سنگ مالون تراش خورده گویند. سنگ ‌های تراش خورده شکل منظمی به خود می‌گیرند. به طوری‌ که می‌ توانید به راحتی از آن استفاده کنید. قیمت مالون تراش خورده براساس بسیاری از موارد تعیین می شود.

سنگ کویرات

سنگ کویرات

به همین منظور تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. قبل از بررسی قیمت مالون تراش خورده، کاربرد سنگ مالون را برای شما بیان خواهیم کرد. ساخت جدول ‌های خیابان، سنگ‌ فرش پیاده‌رو ها و پله ‌ها، نما سازی محوطه ساختمان ‌های مسکونی، نما سازی محوطه و دیوار های ویلا، ساخت دیوار های باغچه و استفاده در دکوراسیون ‌های داخلی نما از جمله کاربرد سنگ مالون می باشد. البته در نظر داشته باشید که قیمت مالون تراش خورده برای هر یک از این کاربرد هایی که ذکر شد با یکدیگر متفوت می باشد. در ادامه بررسی های قیمت مالون تراش خورده باید گفت که سنگ مالون تراش خورده از مقاومت زیادی برخوردار است. به همین دلیل نه تنها جهت نما سازی و ساخت محوطه مورد استفاده قرار می‌ گیرد بلکه از آن در قسمت داخلی ساختمان نیز استفاده می‌ شود. به عنوان مثال در نظر بگیرید، برای ساخت دیوار شومینه سنگ مالون به عنوان یک متریال زیبا و جذاب کاربرد دارد. در واقع به دلیل دارا بودن بافت طبیعی، این متریال در هر قسمتی که استفاده شود، زیبایی خاصی به محیط اطراف می ‌بخشد. قیمت سنگ مالون تراش خورده بر اساس تراشی که خورده می شود تعیین می گردد. جالب است بدانید این سنگ جهت استفاده به سه شیوه مختلف تراش داده می ‌شود که در ادامه به آن پرداخته شد در مواقعی که نمای سنگ به شکل کلنگی و یا تیشه ‌ای در آورده شود و سنگ به اندازه معینی تراش داده شود به آن سنگ ‌اندازه گفته می شود. توجه داشته باشید اگر سطوح ملات ‌خور سنگ مالون از هر چهار طرف نما، تراش داده شوند بدون این‌که پشت آن دچار تغییرات نگردد، به آن سنگ مالون نیم‌ تراش یا سر تراش گفته می شود. لازم به ذکر است چنان ‌چه هر چهار طرف سنگ مالون تراشیده شود و پشت سنگ نیز تراش صورت گیرد، به این سنگ مالون تمام تراش می‌گویند. با این حال قیمت مالون تراش خورده در هر یک از آن ها با یکدیگر متفاوت می باشد. قبل اینکه در مورد قیمت مالون تراش خورده باید از ویژگی های کلی انواع سنگ مالون شناخت کافی داشته باشید. به همین منظور چکش خواری در سنگ مالون یکی از خاصیت های سنگ مالون می باشد که در قیمت مالون تراش خورده تاثیر می گذارد. این بدان معنی می باشد که سنگ مالون خاصیت چکش خواری داشته، بنابراین به راحتی می توان آن را به شکل مورد نظر تبدیل کرد. تنوع در شکل ها و اندازه ها یکی دیگر از موارد تعیین کننده قیمت مالون تراش خورده می باشد. به طورکلی از آنجایی که در بسیاری از موارد مورد استفاده قرار می گیرد، سنگ مالون انواع مختلف و متنوعی دارد که می توان به سنگ مالون جوشقان، سنگ مالون راسته، سنگ مالون نبشی و … اشاره کرد.


هرکدام از آن ها علاوه بر ظاهر متفاوت، کاربرد های متنوعی نیز دارند. در این راستا باید گف که به عنوان نمونه سنگ مالون جوشقان دارای رگه های متنوع و گوناگون در سطح خود هست و همچنین دارای رنگ های متنوع مانند سنگ مالون جوشقان رگ قرمز، مالون جوشقان قرمز و زرد، مالون جوشقان با رگه های لیمویی هست. قیمت مالون تراش خورده را از کارشناسان ما بخواهید. به همین منظور می توان گفت که سنگ مالون با طیف رنگی گسترده ارائه می گردد. جالب است بدانید این مسئله یکی از مهم ترین اصول زیبایی شناسی در استفاده از این نوع از سنگ ها و قیمت مالون تراش خورده است بنابراین طبیعی است که هماهنگ کردن آن با سایر متریال های به کار رفته در محیط، به راحتی می توان انجام گیرد. به طورکلی طیف رنگ سنگ مالون با توجه به قیمت مالون تراش خورده را می توان به سنگ مالون قهوه ای، سنگ شیری، سنگ سبز، سنگ طوسی و … نسبت داد که هرکدام ویژگی های منحصر به فردی و قیمت های متفاوتی می باشند. لازم به ذکر است که سنگ های مالون سبز یکی از سنگ های بسیار مرغوب می باشند. با توجه به قیمت مالون تراش خورده، رنگ سبز آن مرغوب ترین نمونه سنگ مالون شناخته شده است. مقاوم با جذب رطوبت پایین، از دیگر ویژگی های سنگ مالون، مقاومت بالای آن ها و جذب بسیار پایین آب توسط آن ها هست. با توجه به همین موارد ذکرشده در کنار ظاهر جذاب و مقاومت بسیار بالای آن، استفاده از این نوع سنگ در محوطه سازی و کف سازی ساختمان ها زیبایی خاصی به محیط می بخشد و زیبایی محیط را دو چندان می کند. جالب است بدانید که سنگ مالون بر اساس طول خود و یا به عبارتی دقیق تر شکل ظاهری خود دارای نام های متفاوتی است که در هنگام قیمت مالون تراش خورده دقت داشته باشید. شما می توانید با توجه به قیمت مالون تراش خورده از فروشگاه سنگ کویرات نسبت به خرید آن ها اقدام نمایید تا برای شما در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال شود. لازم به ذکر است که بدانید تا زمان تحویل محصولات خریداری شده با توجه به قیمت مالون تراش خورده مناسب توسط کارشناسان ما پشتیبانی می گردد. علاوه بر این شما می توانید از خدمات مشاوره ای ما توسظ کارشناسان که برای شما عزیزان و خریداران محترم در نظر گرفته شده است بهره ببرید.

سنگ کویرات