advertise
سنگ کویرات

کاربرد قلوه سنگ در دکوراسیون

همانطور که می دانید قلوه سنگ ها سنگ هایی هستند که بر اثر فرسایش و برخورد با یکدیگر دارای سطحی صاف و صیقلی می باشد. لازم به ذکر است بدانید درواقع قلوه سنگ همان سنگ رودخانه ای است. همه ی ما تصورمان ای است که قلوه سنگ ها از کف دریا ها و رودخانه ها جمع آوری می شود، ولی باید دانست که این کار آسیب بسیار جدی به محیط زیست ما خواهد زد. به همین منظور برداشت قلوه سنگ یا به عبارتی همان سنگ رودخانه ای را توسط افراد ممنوع کرده اند. با این وجود برخی از افراد سود جو وجود دارند که این کار را ادامه می دهند. همانطور که می دانید قلوه سنگ ها به دلیل ظاهر زیبا و با طیف گسترده ای از رنگ ها، یکی از عناصر سنگی برای استفاده در فضا های داخلی و خارجی می باشد. به همین منظور می توان به عنوان کاربرد قلوه سنگ در دکوراسیون را از جمله موراد مهم استفده از سنگ رودخانه ای به شمار آورد. کاربرد قلوه سنگ در دکوراسیون به گونه ای می باشد که این سنگ های زیبا و ظریف با شکل های گرد و طبیعی می تواند زینت بخش دکوراسیون منزل شما عزیزان باشند. با استفاده از کاربرد قلوه سنگ در دکوراسیون می توانید آن ها را در تزئین حمام، اتاق خواب، حیاط خلوط یا تراس و یا هر مکان دیگری مورد استفاده قرار دهید. از مزایای کاربرد قلوه سنگ در دکوراسیون این است که دیگر شما مجبور نمی باشید تا برای تهیه آن ها هزینه های زیادی پرداخت کنید و این سنگ ها دیگر نیازی به تعمیر ندارند. دانستن این نکته ضروری می باشد که هر چه خلاقیت معمار در این زمینه بیشتر باشد می تواند المان های کوچک و بزرگ زیبایی را خلق کند. تولید قلوه سنگ ها به گونه ای می باشد که به دلیل استحکام و مقاومت بالا در قسمت های مختلف ساختمان ها و ویلا ها استفاده می شود. به همین منظور این سنگ بافت مستحکم، زیبا و منحصر به فردی دارد و در محل هایی که به کار گرفته می شود، فضا را زیبا و منحصر به فرد می کند. البته در نظر داشته باشید که بازیافت سنگ رودخان ای راحت است. کاربرد قلوه سنگ در دکوراسیون به شما حس طبیعی هدیه می دهد.

سنگ کویرات

سنگ کویرات

از دیگر ویژگی های مثبت کاربرد قلوه سنگ در دکوراسیون جذب فوق العاده صدا، نصب و نظافت راحت، تنوع رنگ، بافت و قیمت، سهولت در نگهداری، دوام بالا و … است. در ادامه ی بحث موارد کاربرد قلوه سنگ در دکوراسیون می توان گفت که به دلیل جذابیت خاص آن می توان در کوچک ترین فضا ها نیز از کاربرد قلوه سنگ در دکوراسیون لذت برد. به طور معموا دیده شده است که کاربرد قلوه سنگ در دکوراسیون به گونه ای می باشد که در ساخت و محوطه سازی ویلا متریال های طبیعی هیجان انگیز تر و جذاب تر خواهد بود. در واقع می توان تصور کرد که وقتی ویلا با قلوه سنگ کوچک و بزرگ چیدمان می شود، هارمونی خاصی به محیط می بخشد. همانطور که می دانید کاربرد قلوه سنگ در دکوراسیون در رنگ های مختلف وجود دارند که معمار باید به نحوی رنگ ها را در ویلا کنار هم بچیند که هماهنگی لازم را در میان آن ها ایجاد کند. لازم به ذکر است در ویلا ها عموما برای مسیر ورودی باغ تا ساختمان از سنگ رودخانه ای یا قلوه سنگ استفاده می کنند. امروزه با توجه به کاربرد قلوه سنگ در دکوراسیون طراحان و معماران هایی می باشد که می توانند با خلق ایده های نو پیاده رو های زیبا و مارپیچی را در فضای بیرونی ویلا خلق کنند. همچنین یکی دیگر از موارد کاربرد سنگ قلوه در دکوراسیون در حیاط منازل یا باغ ها می باشد که می توان با استفاده از سنگ رودخانه ای اطراف باغچه را تزیین کرد و یا آن را جایگزین چمن کرد تا جلوه زیباتری به خود بگیرد. زیرا که قلوه سنگ ها به گونه ای می باشند که می توانند به حفظ رطوبت سطح خاک کمک کنند.


به طور کلی محدودیتی در کاربرد سنگ قلوه در دکوراسیون وجود ندارد و بنا به سلیقه و محیط می توان زیباترین نقش و نگار را با آن پیاده کرد. فقط با کمی خلاقیت و ایده می توان بهترین فضا ها را برای لحاظ شیرین و خاطره انگیز خود داشته باشید. از موارد کاربرد سنگ قلوه در دکوراسیون می توان به مورادی چون، پروژه های محوطه سازی، پوشش های مصنوعی نمای دیوار، دکوراسیون خانه، موارد تزئینی همچون داخل گلدان، آبنما، اکواریوم، آتشدان، شومینه، گابیون، آلاچیق و....، ایجاد و جدا سازی مسیر پیاده رو و طراحی روف گاردن اشاره نمود. البته فراموش نشود که کاربرد سنگ قلوه در دکوراسیون به این موارد محدود نمی شود. حتی شما می توانید تنها با استفاده از چسب چوب یا هر نوع چسب مناسب انواع پادری ها، جا گلدانی، جا شمعی و یا بسیاری از موراد دیگر را برای خود درست کنید. اگر در این کار مهرات لازم را داشته باشید می توانید با کمترین سرمایه بهترین کار را برای خودتان ایجاد کنید. علاوه بر این موارد دیوار هایی که با سنگ قلوه ای پوشانده شده است، در دکوراسیون داخلی طرفدار زیادی دارد. به همین منظور شما نیز می توانید با هزینه بسیار ناچیز این تکنیک را در نقاط مختلف منزل خود از جمله قاب آینه در حمام استفاده نمایید. توجه داشته باشید هم اکنون در بازار رنگ های متنوعی از قلوه سنگ ها را مشاهده خواهید کرد. اما در نظر داشته باشید، به طور کلی رنگ های اصلی سفید، استخوانی، مشکی، سبز، خاکستری، خردلی و کرم، لیمویی و قرمز بوده که دارای کیفیت بالایی هستند. لازم به ذکر است که قلوه سنگ ها در رنگ های سفید، طوسی و مشکی به صورت رگه دار و بدون رگه نیز در فروشگاه سنگ کویرات با کارایی تضمین شده به شما عزیزان ارائه می گردد.

سنگ کویرات

سنگ کویرات

در آخر این مقاله می توان گفت که کاربرد سنگ قلوه در دکوراسیون بسیار گسترده و متنوع می باشد. تنها کافی می باشد که با کمترین هزینه نسبت به خرید آن ها در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام نمایید تا بتوانید بهترین فضا ها و دکوراسیون ها را برای خود رقم بزنید. فروشگاه اینترنتی سنگ کویرات این افتخار را دارد تا بهترین نمونه از سنگ قلوه ای را به شما عزیزان و طراحان محترم ارائه بدهد. همچنین لازم به ذکر است که به دلیل فروش بالا سنگ قلوه ای، فروشگاه سنگ کویرات به تمامی نقاط کشور ارسال نیز دارد. پس با این وجود تنها کافی می باشد که از طریق فروشگاه اینترنتی سنگ کویرات و اطلاعات کامل و جامعی که کارشناسان ما در رابطه با کاربرد سنگ قلوه در دکوراسیون در اختیار شما گذاشته اند، می توانید خرید آسان و لذت بخش را تجربه نمایید. تمامی نمونه از سنگ رودخانه ای یا همان سنگ قلوه ای در فروشگاه سنگ کویرات موجود می باشد. شما با بررسی کردن هر یک از آن ها و قیمت آن ها می توانید نسبت به خرید انواع سنگ قلوه ای اقدام نمایید. همچنین کارشناسان ما در اختیار شما عزیزان می باشند که شما را در راستای نحوه ی خرید و یا ایده هایی برای کاربرد سنگ قلوه در دکوراسیون راهنمایی سازند.