advertise
سنگ کویرات

فروشگاه سنگ ورقه

امروزه برای برطرف کردن نیازهای گوناگون انسان ها فروشگاه های مختلفی در نظر گرفته شده است. فروشگاه سنگ ورقه نیز از این قاعده مستثنی نیست و با این هدف تاسیس گشته است تا با کیفیت ترین سنگ های ورقه ای را در اختیار متقاضیان قرار دهد. در فروشگاه سنگ ورقه محصولات گوناگونی برای خریداری موجود می باشد که همگی در ساختمان سازی مورد کاربرد هستند. یکی از رسالت های فروشگاه سنگ ورقه را می توان ارائه کیفیت بالا در کنار حفظ قیمت مناسب دانست. رسالتی که به این راحتی امکان پذیر نمی باشد و بنابراین ممکن است در فروشگاه سنگ ورقه یکی از این دو مورد یا حتی هر دو مشاهده نگردد. در این جاست که باید به دنبال یک فروشگاه سنگ ورقه ایده آل بود که در کنار کیفیت بالا، قیمت مناسبی را نیز برای محصولات خود در نظر گرفته است. ما مفتخریم که وب سایت سنگ کویرات را یک فروشگاه سنگ از هر لحاظ ایده ال معرفی نماییم. نه تنها بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در فروشگاه سنگ کویرات قابل مشاهده است بلکه خدمات پس از فروش منحصربفرد این مجموعه نیز شما را شگفت زده خواهد کرد. با تمام این تفاسیر آیا می دانید سنگ ورقه ای دقیقا چیست و کجا مورد استفاده قرار می گیرد. سنگ ورقه ای به سنگ هایی اطلاق می شود که به طور طبیعی به صورت ورقه در طبیعت یافت می شود. این سنگ ها در کنار قیمت مناسب خود، کیفیت و استحکام خوبی نیز دارند. از لحاظ قیمت جزو ارزان ترین سنگ های ساختمانی موجود در فروشگاه سنگ ورقه به شمار می روند. سنگ ورقه ای معمولا بدون هیچ تغییری مورد استفاده قرار می گیرد. فقط برای برداشت و حمل و نقل ممکن است کمی خرد شود یا حین کار به قطعاتی با ابعاد مورد نیاز شکسته شود اما هیچ فرآوری بر روی این سنگ انجام نمی شود. یعنی ساب نمی خورد و معمولا برش زده نمی شود. البته در مواردی ممکن است به خواست مشتری به اشکال خاصی در بیاید اما معمولا در همان شکل ظاهری اولیه مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا از سنگ های ورقه ای برای کف و یا نمای دیواری خانه های ویلایی استفاده می کنند. بیشتر شهرداری ها نیز برای کفپوش و پارکت یا پیادروها به دلیل داشتن دو ویژگی استحکام و قیمت مناسب از انواع رنگ های سنگ ورقه ای موجود در فروشگاه سنگ ورقه استفاده می نمایند.

سنگ کویرات

سنگ کویرات

سنگ ورقه ای در رنگ های آبی فیروزه ای، سبز، قرمز جگری، قهوه ای سوخته تا روشن، زرد طلایی و لیمویی، کرم استخوانی و غیره در فروشگاه سنگ ورقه دیده می شود. موارد مصرف سنگ ورقه ای را می توان سنگ فرش معابر و پیاده روها، سنگ فرش پارک ها، سنگ فرش ویلاها و مجتمع های مسکونی، اجرای نمای ویلا، دیوار چینی، تهیه آبشارهای مصنوعی، ساحل سازی برای رودخانه و دریا، کف پوش های عمومی و صنعتی نماهای داخلی و خارجی، پله، قرنیز، ازاره و دست اندازها، سنگ های سفت کاری، جدول و نهرهای انتقال آب، پوشش کانال ها و جوی ها، ساخت آب نما، تندیس و کتیبه ها، پوشش های ویژه ضد اسید و ضد قلیا و در نهایت پس از خردایش جهت صنایع شیشه سازی، الکترونیکی، زیرسازی خط آهن و راهسازی به دلیل مقاومت بالا نام برد. این نوع سنگ در واقع سنگی است که به همان صورتی که استخراج می شود به همان صورت هم در فروشگاه سنگ ورقه مورد استفاده قرار می گیرد. سنگ ورقه ای بیشتر در ساخت دیواره ها و پل ها کاربرد دارد و علاوه بر آن از این نوع سنگ در کارخانه های مربوط پودر سنگ درست می کنند. این نوع سنگ خود در انواع مختلفی در فروشگاه سنگ ورقه موجود می باشد. به طور کلی می توانیم بگوییم که هر نوع سنگی که به صورت اشکال نامنظم برای پی ساختمان یا پل ها از آن استفاده می شود در فروشگاه سنگ ورقه به فروش می رسد. این سنگ ها معمولا جزو سنگ های تزیینی نیست و برای این موارد به کار گرفته نمی شود. زیرا این سنگ حاوی کانی هایی است که قابل تفکیک و مقرون به صرفه نیست. پس بیشتر در صنایع مختلف مثل راه سازی و این گونه موارد مورد استفاده قرار می گیرد. البته گونه ای از این سنگ به نام سنگ لاشه نما وجود دارد که برای محوطه سازی بیشترین کاربرد را دارد و از فروشگاه سنگ ورقه قابل خریداری می باشد. این نوع سنگ جز سنگ های ساختمانی محسوب می شود که در ساخت و ساز های مهندسی کاربرد دارد. سنگ مالون در واقع جزو زیر مجموعه های سنگ لاشه قرار دارد که به نوعی تغییر یافته است و به این نوع سنگ تبدیل شده است. اما این دو نوع سنگ با هم تفاوت هایی دارند. همان طور که گفتیم سنگ لاشه بدون هیچ تغییری مورد استفاده قرار می گیرد ولی سنگ مالون در آن تغییراتی ایجاد می شود و با این نوع تغییر برای نما زدن ساختمان کاربرد دارد


که بیشتر جنبه تزیینی در نماهای ساختمان و فضای سبز و پارک ها دارد و همچنین برای سنگ فرش و پیاده رو هم از آن استفاده می شود. با این حال هر دو نوع سنگ در فروشگاه سنگ ورقه عرضه می گردند. سنگ مالون خود انواع مختلفی دارد که با توجه به نوع کاربرد و سلیقه مشتری برش می خورد و در بازار عرضه می گردد. همچنین در رنگ های مختلفی در فروشگاه سنگ ورقه وجود دارد. سنگ کوهی در واقع نوعی سنگ طبیعی است که به صورت مستقیم به صورت قطعات بزرگ از معدن استخراج می شود و برای برش زدن به کارخانه می برند. این سنگ کاربرد های مختلفی دارد و بسته به نوع آن و مقاومتش در کار های ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد این سنگ در نماهای داخلی و خارجی ساختمان ها، هتل ها و غیره می باشد. علاوه بر این از آنجایی که در برابر حرارت و آتش مقاومت زیادی دارد از آن برای ساخت شومینه و باربیکیو هم استفاده می شود. یکی دیگر از کاربرد های این سنگ استفاده از آن در سنگ فرش پیاده رو ها و پارک ها است. همچنین برای فضای ویلا ها از این سنگ بسیار استفاده می شود. در مورد سنگ ورقه ای موجود در فروشگاه سنگ ورقه می توان گفت در واقع مثل سنگ لاشه به همان صورت طبیعی و بدون هیچ تغییری مورد استفاده قرار می گیرد و هیچ گونه برشی بر روی آن انجام نمی پذیرد. البته بنا به درخواست مشتری برش آن امکان پذیر است. این سنگ علاوه بر کیفیت و جنس محکمی که دارد از قیمت مناسبی نیز برخوردار است و جزو سنگ های ساختمانی محسوب می شود. سنگ های ورقه ای معمولا در کف و یا نمای ویلا ها و همچنین به صورت کف پوش پیاده رو ها و پارک ها به دلیل استحکام و قیمت مناسب آن مورد استفاده قرار می گیرند. این سنگ ها در انواع رنگ ها در فروشگاه سنگ ورقه موجود می باشند. به عنوان نمونه فروشگاه سنگ کویرات که یک فروشگاه سنگ ورقه به حساب می آید، این محصول را در رنگ های گوناگونی عرضه می دارد. مراجعان محترم قادرند با بازدید از وب سایت سنگ کویرات تمامی مدل ها را مشاهده و بررسی نمایند و در نهایت با توجه به نیازشان نسبت به خریداری سنگ مناسب اقدام کنند. همچنین پشتیبانی بیست و چهار ساعته برای این مجموعه در نظر گرفته شده است تا اطمینان حاصل نماییم مشتریان گرامی با هیچگونه سختی مواجه نخواهند شد.

سنگ کویرات